Sexdröm som vart väldigt konstig :S


Inatt hade jag en väldigt underlig dröm som bara var fel. :S Den innehöll bl.a en av mina bästa kompisar, Andreas.... och NEJ, det var ingen gay-dröm. ^^

Låt mig förklara.

Jag var hemma hos Andreas och där var även nån mörkhyad brutta som var hans polare eller kusin eller nåt, jag vet inte. Denna okända tjej gav mig konstiga blickar och började skojbrottas med mig tills vi låg på golvet, varav hon ovanpå mig. Där började vi hångla och helt plötsligt från ingenstans så är mina byxor och kalsonger som borttrollade och jag har stånd! :S
Alltså, det var en sån dröm där man inte ens känner sig kåt (eller jo okej, kanske lite) och det känns som om kuken har domnat bort och lever sitt eget liv.
Hursomhelst så hittar den plötsligt in och jag ser hur hon njuter. Precis innan vi ska till att börja stånka på riktigt så säger jag till Andreas att "du Ante, om du inte vill att det här ska hända mitt framför ögonen på dig så får du nog ta bort henne, för jag kan inte stå emot".... men han bara skakar på huvudet, ler och äter havregrynsgröt. (!!) :S
Underligt nog så var vi totalt respektlösa. Tanken att bara byta rum och gå in i sovrummet slog oss inte ens. Vi var så uppe i varv. XD
Okej, men så säger hon att jag måste ha kondom. Aja, visst. Hon kliver av mig, jag går in i nästa rum, hämtar kondomer och går ut igen.
När jag kommer tillbaka så tittar alla på mig jättekonstigt, för under loppet av att jag har gått in i nästa rum och kommit ut igen så har det helt plötsligt gått sju år (!!!!) och tjejen som för en minut sen höll på att rida mig har skaffat ny kille och upptäcker mig komma med kondomer i handen och, ja .... det hela blev en väldigt awkward situation... XD

Tack och lov så ringde dom från kommunen och väckte mig där, så jag behövde inte stå ut med den pinsamma situationen mer än nödvändigt. ^^

Varför drömmer vi såna här drömmar egentligen? :S ... helt sjukt ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0