Sämsta Lördagen på året


Idag får ni inga vitsiga kommentarer eller humorkäcka artiklar av mig, för idag har varit en pissig dag.

Jag har:

* Tandvärk (fram och tillbaka) så jag måste till tandläkaren på måndag.

* Undermålig tandtråd som har FASTNAT mellan tänderna och gjort saken värre.

* En lägenhet som kommer att gasa ihjäl mig då bensin-ångor har trängt in i alla rum. (kommer från garaget på andra sidan väggen, misstänker jag)

* Osociala kompisar som inte hör av sig på en lördag.

* Svikit min egen diet genom att tröstäta skit.

* Sett att PC City har lagt ner sina butiker i sverige, vilket sänker min motivation till att vilja köpa nya mobilen genom dom. (Då jag har kollat upp att den är billigast där)

* Hört att centrifugen i tvättstugan (under mitt golv) är trasig... eller i händerna på inepta rötägg som inte vet hur man ska trycka till ett lock ordentligt.

* Disk som väntar.

* Insett att jag har mycket kvar att lära när det gäller poker-spelande på nätet.

* Slut på bra tandpetare från apoteket.

* Upptäckt att jag har slut på bra tandpetare från apoteket PRECIS när dom hade stängt för ett par minuter sen.

* Insett att jag är en väldigt ensam kille.


Nu ska jag iväg till morsan och kolla om hon har bra tandtråd så man kan få bort skiten ur munnen.

Laterz!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0