JAG ÄR KÄÄÄR!! :O




..




...

..
... Okej, jag är kär.... Jag är förbannat kär!! :O ...



..Vi snackar en dam med dom läckraste formerna. Kurvor på alla dom rätta platserna. En kropp som får mig att smälta, omg...




..hon gör mig galen.. hon gör mig så knäsvag att jag vill gråta..




Helt otroligt.... jag dreglade hela vägen hem....




..

Gud, jag vill ha henne!!!!





Vill ni veta vem hon är???





.. så jävla sexig så jag DÖÖÖR!!!





Omg, ärligt.... jag var tvungen att ta en bild på henne. Kunde inte låta bli.
(om bilden inte dyker upp, testa att uppdatera sidan tills den syns)


...

..







...

...Jag vandrade ut från Haninge Centrum och snubblade över den här skönheten!! :O

..



....





...









..

.........






..










Gud så vacker.. :'(




..



...


Jag skulle gissa på en Chevelle -67a.. kanske en Impala SS. Jag kan inte säga helt säkert, för jag hann ärligt talat inte kolla efter modellen och jag är inte särskilt bilkunnig.

Men DAAAAAMN :O ... she is FAAJNE!

Lär ha kostat multum. Hatten av till ägaren. Han ska ha cred. Den här skönheten skulle man gå genom eld för.


Den här upplösningen gör henne inte rättvisa heller. :S


Men aa... så ser en bil ut som kan få mig att komma.

...



Nästa gång kanske jag visar er en tjej som kan göra detsamma.... ;)





Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahah!! Jag gick verkligen på den där!

2010-10-10 @ 15:10:04
URL: http://sandrajagenstedt.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0