Gamestop-tjejen for the win!






Fan vad kul det är att flörta med nån som man egentligen inte riktigt vågar flörta med. Adrenalinkicken som ges får det att kännas som att man just genomfört ett lyckat bankrån och kommit undan med det. HAH! :D
Jag måste erkänna att jag inte har lyckats hålla mig trogen GAME.... för Gamestop har något som inte GAME har..... och det är en medarbetare som får mitt hjärta att smälta completely. ^^
Herregud, hennes ögon... :O dom är så djupa att man kan drunkna i dom...

Hade gärna tagit en bild på henne så ni hade fått se vad jag menar... men det hade nog varit lite suspekt... typ "heeej, skulle jag kunna få ta en bild på dig?" XD haha .. men gå in på Gamestop i Haninge Centrum och ni fattar va jag menar. Help me, oh lord! ^^ Please, for the love of son of a christ! Make her mine. :D

Har precis kommit hem från en jävla promenix. Var till Brandbergen och köpte två beggade spel, Batman Arkham Asylum: Game of the Year Edition och Dead Space (Eftersom Natalie verkligen lobbade för det så får jag väl testa det ^^) ... sen tog jag ju min lilla sväng förbi Gamestop (och deras juvel bakom disken) och resignerade mig själv till att äntligen köpa Red Dead Redemption: Limited Edition.

....okej, mina spel-inköp för denna månad är över, thank you very much. För en som lyfter bidrag så är kostnaden för 360 spel inget att leka med, men jag gör så gott jag kan.

Nu vet jag vad jag har att göra i helgen ;) mohaha!! ... förutom att gå på förlovningsfesten förstås. :/ .. hmm... aja, det är inte varje dag man får göra de heller ^^ så det ska bli kul.

Tyvärr upptäckte jag nu att mina sparfiler från Batman Arkham Asylum inte var kompatibla med Batman Arkham Asylum GOTY, som jag misstänkte. Men det gör inget, för jag var ändå sugen på att spela om storyn, plus att jag får mer gamerscore på det här sättet. ^^

Frågan är om jag ska börja med det, eller ge mig på Red Dead som alla har tjatat så mycket om.
Jag är sugen... ^^

Vi får se.

Det jag först och främst ska göra NU är att käka :)

Hej så länge, buttheads!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0