Nya vinterskor behövs


Jag måste ut och hitta nya vinterskor, för mina gamla läcker som ett såll. :S ....

Vidare var jag till stan igår och upptäckte att jag har verkligen har hamnat på efterkälken när det gäller Horus Heresy-böckerna.

Vad i helvete?????????
Nu har jag tre jävla böcker som jag inte har läst än?? :S What gives, liksom.. förr i tiden kunde jag plöja igenom dom fortare än man kunde säga ordet "Bibliotek".. fan, jag läste dom t.o.m på toaletten hemma hos mitt ex när jag klämde kabel, liksom XD ^^ ... men nu har jag plötsligt sackat efter. :(

Me no rikey.


Nåväl, här är dom iallafall. Jag var på SF-bokhandeln igår (stammisstället, yay!^^) och köpte både "Nemesis" och "The First Heretic".






Och jag som inte ens kommit in i "A Thousand Sons" än... :( känner mig lovligt på efterkälken.

Aja, nu måste jag göra mig i ordning också för jag måste till VH och avbetala på min frysförsäkring hos Fokus Friskvård.

Så jag hoppas ni håller er vid liv tills nästa gång, för min blogg kan man ju inte bara missa, eller hur? :O
*Skamlös marknadsföring* ^^

Tjo på er, my beloved 'tards!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0