Trött på allt...




Jag är så trött på allt...


Jag är trött på att alltid känna mig ensam.

Jag är trött på den ständiga tvånget att göra något med mitt liv.

Jag är trött på alla som kräver saker av mig.

Jag är trött på världen i stort.

Jag är trött på det sugiga vädret.

Jag är trött på att aldrig vara ute i god tid.

Jag är trött på att känna mig ignorerad.

Jag är trött på att sukta efter tjejer som ändå ger blanka fan i mig.

Jag är trött på mina usla framtidsutsikter.

Jag är trött på omvärldens brist på omtanke.

Jag är trött på att bli utnyttjad av dom som säger att dom bryr sig.

Jag är trött på mig själv och att vara den jag är.





Jag vill bara försvinna till någon plats där jag slutar vara trött och kan börja njuta av livet igen...


I all ärlighetens namn, skulle det spela någon roll om jag inte fanns?
När allt kommer omkring så sitter jag bara och ser mina år vittra iväg och uträttar inte ett piss här på jorden, vare sig för min egen del eller någon annan.

Så.... me thinks not..

I'm just a heap of skin, muscle, blood and guts just waiting for the optimum time to die..



Kommentarer
Postat av: Anonymus

Resa utomlands ett tag kanske? Till en plats där bekymmer knappt existerar?

2010-11-14 @ 13:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0