Tjänar inte på att vara gentleman


Varför är jag gentleman för? Får jag ligg för det? näe.

Jag får ett samtal, en tjejkompis vill ha med mig på krogen. Visst! Jag fixar iordning mig, drar iväg, byter i älvsjö, kommer till tumba, dräller in på+ krogen, ser en massa tjejer som man inte skulle säga nej till, dansgolvet är tillomed tomt, förutom en assnygg tjej som står och dansar helt själv och  som jag så lätt hade kunnat gå upp till och danse med... där... NU!! .. RAKT FRAMFÖR DIG, FUCKING.. DÄR!!!!!!!

...och min tjejkompis kräver i samma stund att jag följer henne hem, för hon mår dåligt.......
Så vad gör jag? Jo, som en gentleman så följer jag henne hem och ser till så hon kommer hem ordentligt till sin fästman....

Jag offrar min egen potentiella lycka för att se efter min vän.
Kan bara hoppas på att karma återbetalar mig på nåt sätt...

Varför gjorde jag det egentligen?
..

Jo för jag bryr mig ....... vilket ibland har sina bördor....

Det här var första gången jag såg en tjej på dansgolvet som jag ville gå fram till, dansa med och svepa med storm.

Ingen har bett mig vara snäll eller en bra kompis. Kommer jag nånsin att tjäna på det?
Troligtvis inte.

Troligtvis kommer jag aldrig ändra på det heller.
Jag kommer aldrig vara såpass självisk att jag överger en vän i nöd för potentiell fitta...

Hör ni det, tjejer, fan.... kom till mig och ni får någon som är lojal, snäll och varm... ni får fucking hela mitt hjärta... den som får mig, får omtanke i massorr...


Nu ska jag få en säng... zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzhej då





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0