Ollan knäckte!!







(Ja jag vet att man inte ser mycket.. men de är inte det som är grejen ^^ det är rytmen, dawg, RYTMEN!! :D .. de här är mest ett smakprov bara, av vad som pågick igår ^^)

Okej, seriöst. Världen var riktigt skön ikväll.
Firade älskade Annie på O'Learys  hela natten lång och det var bara en enda lång natt med partande, drickande, spexande och dansande.
Fan va kul det var. :) Så ska det vara varje gång.


Måste bara lägga in en bild på mig där jag röjer. Alltså, shitt... vilket jävla ansiktsuttryck!!!! XD ... Lost in the music :D ...


image description





Överhuvudtaget så älskar jag Annies moves! :D Jag bugar mig djupt och är bara allmänt impad på sättet som hon äger dansgolvet. :) Hon säger själv att hon föredrar att skoja lite och överdriva ibland, vilket bara gör det hela så mycket mer klockrent. :) Om jag kunde, så skulle jag vilja vara Annie för en dag. ^^

Fick träffa Maria igen för första gången på .... 18 år blir det... :O .... och ja, jag får väl erkänna att hon var lika snygg nu som när vi gick på dagis. ^^ omg.... *dreggel* .. men men :) *host* ... näe, det var riktigt kul alltså. Att få återse sin första kärlek ^^ god damn :D jag klarade det faktiskt utan att svimma ^^ .. känns bra :) ... så jävla skönt att man överhuvudtaget kan latja och dansa med varandra nu när man har vuxit upp och den här förälskelsen inte längre finns med i bilden längre :D ...

... nej då, den finns inte alls kvar längre..... säger vi... ^^ ;)

Sen hade jag sällskap hem med Annies kompis Cilla och hennes syster Marlene. Och vi klickade rätt bra där i nattens mörker :) Hon hade asbra musiksmak... JOURNEY, ftw! XD
Synd bara att hon har sambo och bor på Gotland ^^ .. same old story, you know.

Annies polarinnor överhuvudtaget var rejält fräscha. <3

På tal om dans så kom det fram en käck tjej till mig på dansgolvet och började röja med mig som fan! :D ... :O blev lite fundersam XD .. hon kände inte mig, men tydligen går det till så i nattklubbens djungel :D ...

... sen såg jag att hon hade sin kille med sig.............

.. SHITT!! ..
..men vafan dansar hon med MIG för då?????????? XD ... helvete, jag vill inte åka på stryk heller :O ... *slowly dancing and backing away* ^^

Träffade Timpa utanför också, med nån brud och hennes kille. Tror Timpa försökte övertala en taxichaffis att köra dom hem för mindre än vad resan egentligen kostar. ... XD .. seriöst.. ibland alltså ^^

Hmmm.. det var ruskigt hög musik där.. min hörsel är lite nedsatt nu XD ..


Några bilder? ... ja jo det finns en hel del faktiskt, och jag började ladda upp dom hit på bloggen, när jag plötsligt kom på att jag nog inte borde det, för man vet inte hur folk reagerar om man gör det bara sådär. Man måste väl fråga om lov först... och det pallar jag inte XD .. då måste man liksom fråga var och en som finns med på bild och det är jävligt omständigt, då jag inte vet hur jag ska få tag i hälften... :P ..

Men dom är fan roliga bilder XD ... om ni bara kunde se dom :D haha

Sorry, ska inte jävlas mer med er ;) ........... fast dom är roliga ;) XD

Nej, jag ska slipa nu. Har en dag kvar innan praktiken börjar så jag får passa på att göra det mesta möjliga av den. :) Och då passar det sig fan inte att man slösar bort halva den också. XD

Så ha de bra, era offer, så hörs vi :)

Tjo!


Kommentarer
Postat av: Annie

haha så kul inlägg du kan få praktisera som mig men du villl väl bara avra party annie det e inte lika galmigvardag med jobb och barnskrik och bråk och städ haha!!! och cillas syrra heter Marlen!!hahah

2010-11-22 @ 17:13:16
Postat av: Annie

förövrigt är det sälskapet som gjorde kvällen så kul du va stor del i det roliag min vän:) alla tyckte du av så trevlig och så kul zandra digga din snabba vitsighet och humor :)

2010-11-22 @ 17:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0