Mina privata delar fryser till is!!






Jag; på väg hem från nåt disco eller klubb (eller vafan de nu var) på kungsholmen...

Japp, kylan är inte att leka med nuföritden.
Folk snackade om ryssvärmen i somras.. ja jag skulle vilja säga att nu har vi fan ryssvinter!! Inte för att den kommer från ryssland eller så, men jag syftar mer på den karaktäristiska sibiriska vintern som är oförlåtande om man klär på sig för lite.

Ikväll skulle jag på konsert med grabbarna långhår (love them! ^^) men det bidde inte av, för jag har inga pengar att snacka om. :(
Fan också, de var ju liksom Sabaton!!! :O .. damn it!

Aja, får se om jag kan gå på dom som kommer längre fram. Avantasia (Chalice of Agony FTW!!!!), Helloween och .. mina husgudar Stratovarius .. alla under december månad :D ...
JOYGASM!!!

Förresten så fick jag även tag på alla tre av Monty Pythons guldklimpar på DVD igår.... ALLA TRE!! Vi snackar Holy Grail, Life of Brian OCH Meaning of Life. :D
SEVERE JOYGASM!!


Nej, nu blir de käk!
Laterz, freaks.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0