Min personliga vita riddare



Alltså...

Tjejer har den här fantasin om att en riddare på en ståtlig, vit springare ska svepa dom med stil, charm och sex-appeal och ta dom långt bort ifrån allt det hemska som kan tänkas hota dom.
Dom vill bli tagna med storm och känna sig "räddade" av denna freudianska, sexuella manliga drömbild.



Ja, visst .. okej.... det kan jag gå med på.... eftersom jag har en liknande drömbild....

.. med ett par modifikationer....




Min "Riddare" ser ut såhär:











..och hon KICKAR ASS !!!!!





... *oh, my hero, save me!" ... "and then have violent sex with me!" ^^

.. typisk kill-fantasi, jag vet, men vad kan jag säga? Senast jag kollade så hade jag något som hängde där nere, så ja.



... HOLY CRAP, alltså!! ^^ KOLLA bara... vilken kille skulle inte dregla sig torr?
Ge mig! *Slurp*



:) .. hej.. jag är inte alls tokig i sexiga tjejer, nej ... allt de här är bara en dröm, så gå och lägg er nu. ^^
Såja, slut ögonen och andas lugnt, för nu ska ni glömma att ni såg det här XD ...


Dags att slipa.
Nu drar jag till drömmarnas värld.. :D .... och jag tar henne med mig! ^^ mohaha

Sov gott



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0