Memory lane :)


Wow, jag har just tagit värsta trippen down memory lane.

Jag har sett mig själv, nyår 2006 hos Danne, en massa klipp på morsan när hon skulle dra till Gran Canaria... och så har jag sett gamla filminspelningar från tiden då jag var ihop med Kim.

Och jag måste säga... fan vad vi var förälskade ^^ Det är skitkul att se när jag är hemma hos henne och bandar när jan kopierar CD-skivor och Lisa överlägger om vilken skräckfilm vi ska se och Kim hånglar upp mig mot väggen. Sen har jag dokumenterat jättemycket om hur gulliga vi är mot varandra och sånt ^^

Och på tal om Kim så finns det något som hon avskyr... och det är filmkameror. XD haha

Jag har spelat in just Kim skitmycket faktiskt. Nu när jag kollar tillbaka på det så inser jag att jag var jättekär i henne, annars hade jag inte filmat henne så mycket. :)

Anledningen till att jag har sett det här är för att jag kontrollkollar så att jag fick med allt när jag förde över material från gamla video-kassetter till DVD-skivan innan jag sålde min gamla JVC kamera.
Det har varit kul att kolla på dom här grejerna :) Minnen är till för att ha kvar, oavsett vad det är.

Och på tal om Kim så vill jag faktiskt tacka henne. Hon är den enda som hittills har velat chansa på mig. Hon satsade på mig och det öppnade mina ögon för att vara öppen för förhållande.

Jag kan konstatera saker:

1. Mamma tycker jag är jobbig när jag filmar henne
2. Kim tycker att jag är jobbig när jag filmar henne
3. Danne tycker jag är jobbig när jag filmar honom
4. I stort sett alla tycker jag är jobbig när jag filmar dom XD
5. Kim var jättegullig
6. Jag var faktiskt stiligare 2007 än jag vill minnas ^^

Nu ska jag fixa i ordning mig.
Take care där ute. Statistiskt sett är folk mer våldsbenägna under fredag- och lördagkvällar än annars.

Aleoop!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0