Virus, malware eller nåt annat skit??


Upptäckte en fasansfull grej i förra veckan.

När jag loggade in på min MSN så upptäckte jag att alla mina kontakter räknades ner då dom raderades totalt!!!
Jag var tvungen att återställa kontakterna (via Windows lives hotmail sida) så jag fick dom tillbaka, men det gjorde även att kontakter och folk som jag blockat kom tillbaka :S herregud!

Jag tror det var något virus som gick. Om någon har upplevt samma sak så hör av er.
Det verkar helskumt.

Nej nu ska jag surfa vidare.
Så auf vidare-sehen!



Kommentarer
Postat av: Jeanette

Haha, "hade jag bott i USA hade jag... varit död". Skönt att Soc fixar det :)



Det blev riktigt fin imma på fönstret du, verkligen något att vara nöjd med ;)



Haha, kram på dig.

2010-11-21 @ 20:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0