Erase and rewind


Näe, nu börjar vi om. ^^ Erase and rewind. :)

Nu är det torsdag, vad händer på torsdag tro? Trosdag, torsdag..... hmmm.. inte så mycket. Jag hade något planerat, men jag tror att jag ska passa på och städa färdigt litegrann. Har en del att plocka innan helgen kommer.

Till helgen ska jag by the way på förlovningsfest. ^^ Yay! M och T som förlovar sig och .... bjuder på käket, hade jag tänkt, men nej, ser du :P vår present till dom är att vi får stå för käket själva. :D Väldigt praktiskt beslut anser jag. ^^

Tråkigt är det iofs att spelmässan i Kista går av stapeln samma dag (Lördag) :( .... den ska tydligen inhysa både Starcraft 2 teamet och Mario brorsornas 25-års jubileum. :O
OMG! you KNOW its gonna be way cool!

Jag bad Richard köpa en grön Luigi-mössa om det fanns. XD Haha. Seriöst, jag var alltid Luigi på Mario Kart. På alla Mario Kart versioner faktiskt. :)
Vet inte riktigt varför. Troligen så gillade jag att vara en huvudkaraktär, även om det var som nummer 2. ^^

Vidare är det allhelgona-helgen på lördag, så jag funtar på att vandra bort till farsans sovplats i minneslunden på gravgården. Det ska tydligen tändas en massa ljus och vara alldeles magiskt. :) Coolt ^^ Har aldrig sett det än, men om jag hinner så absolut. :D
Ska vara i stan vid 16:00 dock, så det blir lite tajt.

Och imorgon ska jag upp tidigt och hålla ett öga på en auktion på tradera, kom jag precis på :O så nu ska jag ner i bingen.

Pys and låv, you guys! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0