You don't like what you see?? .. then bugger off!



Någon gnäggade tydligen på KoFs förvaltning om min blogg.
Äh, bakåtsträvande karikatyrer rör mig inte i ryggen ^^

Låt mig påminna er som läser min blogg, att jag skriver inte den för att tillfredställa er, eller era åsikter, eller era åsikters åsikter.. eller era åsikters fastrars kusiners svågrar.

Jag sätter mina egna regler här; regler som innehåller en stor portion humor och självdistans. Folk som inte begriper sig på sånt gör sig bättre på byråkratiska inrättningar där allt man gör är att fylla i blanketter i trippelformat.
Och för guds skull, glöm inte stämpeln!!! :O

Tycker ni inte om min blogg? .. fint. Där är dörren. Lämna nyckeln i brevinkastet bara.



Angående min första dag på nya stället förresten...

Jadu XD haha ... det var lite slitigt, men ändå rätt lugnt om jag har förstått det rätt ^^
Jag sopade, skurade.. och sen prisändrade jag största delen av dagen. :) Det var inte så farligt faktiskt. Helt okej. Och tiden gick grymt fort :O Fortare än jag trodde.
Jag hann knappt titta upp fler än ettpar gånger förrän klockan plötsligt var halv tre :O .... och ja bah "men jag kom ju nyss" XD haha
Så går det när man har saker att göra. :)

Däremot håller inte mina fötter med mig. Eftersom man STÅR bakom kassan hela arbetsdagen (ja skojar inte, de finns inte en enda stol :O .. ) så var det mord för mina ovana fötter. Och sen hade jag ju en såååå bra idé om att jag självklart ska GÅ hem till Jordbro för att få motion ^^ haha. Smartskaft.

Imorgon ska jag nog köpa ett par MBT-skor för att kunna överleva min tid på GAME. Dom är svindyra, men jag befarar att det är en nödvändig, personlig investering som MÅSTE göras.

.. men ändå .... 1250:- ..... sug på den :O ...

Nej nu ska jag sova. Jag misstänker att jag kommer sova gott ^^

Ha de bra så länge så hörs vi.

/pussar på tjejerna och klapp på axeln åt killarna





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0