Proven wrong


Okej, ni vet att jag höll fingrarna i kors när jag sa de där om hundra spänn, eller hur? ;)  XD

Men seriöst, det här hade jag inte väntat mig :S jag är rätt förbluffad :O ..

Det var inte så att jag höll på Timoteij (dom var inte ens särskilt snygga; möjligtvis hon med gitarren kanske) men jag trodde ärligt att deras exponering hade gått till så stor överdrift att dom skulle vinna enbart p.g.a det.

Tji fick jag ^^

Men den låt som faktiskt vann var inte särskilt bra, om jag ska vara ärlig. Anna Bergendahls låt var en parentes tyckte jag. Inget speciellt. Ett enda stort "mjä".

Men men... Europas jury OCH svenska folket har än en gång bevisat hur urbota dålig smak dom har.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0