JAAAA!!! Let there be light!! :D ♥



JAAAAAAA! Jag har äntligen en taklampa i hallen!!!! :D

Fyfan vad skönt. Aldrig mer kommer jag träda in i min lya för att mötas av ett becksvart mörker. Aldrig mer kommer jag behöva förlita mig på badrumslampans avlägsna sken.
För jag har en ny taklampa!!!! XD YAY ME!
Ja menar, fan.. bara titta på den! .. *tittar på skenet som lyser upp hallen och lite av vardagsrummet*  Titta så vacker den är!
Jag gick igenom tio resor och sju helveten idag, men så äntligen är den min! Och bara min!! XD

På tal om det, ja. Vad kan vara roligare att göra än att sitta på en buss och vara tvungen att lyssna på några finniga gymnasie-elever som diskuterar Günther och hur "jävla kung han är! asså han är ju bah sååå äckli o flotti så han blir så jävla bra!" .... och så dröjer det inte innan dom börjar sjunga ikapp på hans två intet-sägande låtar "you touch my talala" och "teeny weenie string-bikini" ... *suck* .. sarkasmen har tydligen gått dom helt förbi.

När det gäller just tonåringar och deras fas där dom varken är barn eller vuxen, så finns det vissa som är mer vuxen än barn och vice versa.
Jag såg ett skräckexempel häromdan där en kille klart och tydligt inte ville släppa sin barnsliga sida.

Vill ni veta hur man ser ut när man ännu inte har vågat släppa taget om moppefjunet???


...
..



...


säkert???





..

...

okej då...

såhär ser man ut... (känsliga tittare varnas)






Man har på sig fucking MJUKISBYXOR utomhus! :S

Lodigt värre.
Ärligt nu, det är något som är så gross att det finns inte. Känns som värsta overkill på luffar-fronten.
Ta det lugnt, Benke; du KOMMER bli hemlös. Ruscha inte in i det. En vacker dag upptäcker du att du har varit tvungen att sälja dina fina LEVI's-jeans eller Dressman-byxor, och allt du har kvar ÄR just dom där slitna helblå Umbro-brallerna som du kan töja ut så att det ser ut som att du är totalt missbildad som människa.

Enda gången det är ursäktat att ha mjukispaltor på sig ute är om man typ är ute och joggar eller nåt.
Tränar.
Och då ska det ändå fortfarande vara fullt funktionella byxor. Tänk er den här killen komma in på S.A.T.S och börja träna i braller som han tappar var tionde sekund. :S
Tasty!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0