Dags att ta farväl


Så har då dagen kommit (imorgon) som jag ska flytta härifrån med både säng, dator, TV och allt det som jag identifierar mig med. :( Sorgligt men sant.

Jag har bott på den här platsen i 7 år och haft många .. intressanta .. minnen, men nu är det slut. Nu ska jag inta min nya lägenhet och jag gör så med huvudet högt. :)


Idag är sista gången vi går över med en massa små-skit innan stora lasset går imorgon så det gäller att jag tar ner allt som står på hyllor och bord och sånt. Imorgon börjar nya livet ^^ och alla ni som är nyfikna får givetvis komma och hälsa på. :)

Tjejer får gärna sova över ;) mohaha


Så jag skriver nu om detta idag lite såhär i förväg, för chansen är väl rätt så stor att jag imorgon och .. tja, över hela helgen, kommer ha fullt upp med att få ordning på nya lägenheten. :)


En liten fotnot: den nya processorn strejkade. Den var tydligen inte kompatibel med mitt moderkort på rätt sätt, men när jag mailade snubben som hade skrytit med att han "självklart skulle ge returrätt om varann inte fungerade" svarade mig rätt och slätt att, "näe, det räknas inte som produktfel om det är okmpatibelt".

Så i runda slag bad han mig dra åt helvete och försöka kränga den på nån annan, för han ville inte ha tillbaks den.

Fucker.


Aja, nu ska jag "rulla" vidare, som en viss gullig individ nyligen sa till mig ^^ .. lät så kul :)

Farväl du gamla lägenhet.
Nästa gång jag skriver HÄR, blir det nog från nya stället. :)

Tjooo!


Kommentarer
Postat av: Kia

Hej, jag har blivit en av de tio finalisterna som tävlar om att bli dagens blogg hos emmelist blogg, och jag skulle uppskatta ifall ni röstade på mej! SNÄLLA.

Rösta här, http://emmelist.blogg.se/2010/march/finalisterna-i-dagens-blogg.html#comment JAG ÄR NUMMER 5. ;) tack i förskott! ha de bra!

2010-03-05 @ 13:09:51
URL: http://kiiika.blogg.se/
Postat av: BLATTEBRUDEN!!!!!!!!!!!

hahahahaha !!:D jo men du vänjer dej ska du sE;) vrf flytta ? HAAHHAHAHA JAG TRODDE DU VA EN TJEJ!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAAHHA !! omg.. i feel stupido.. haahha

2010-03-05 @ 15:26:15
URL: http://hevedoski.blogg.se/
Postat av: Anonym

Gissa kändisen i min blogg,rätt svar får länkning:)

2010-03-06 @ 13:41:10
URL: http://chooko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0