Ny måndag, nya upptäckter



Shitt, jag måste kväva dom här känslorna illa kvickt alltså :S

Ärligt nu ... tillomed lesbiska tjejer stöter på henne.... och hon är ju fan as-snygg, det vet jag redan... jag skulle aldrig orka hålla på att tävla med alla som är ute efter henne, särskilt inte när hon nu bor så långt bort som hon gör.
Inte för att hon inte är värd det (för det är hon, herregud!) .. men det är bara det att det känns inte som att jag har något att komma med. Särskilt inte när hon ändå inte riktigt känner på samma sätt som jag gör... det gör att saken i stort egentligen redan är ur världen.
Jag kan riktigt se det framför mig; hur jag verkligen försöker hålla intresset igång, och ändå så finns det andra möjligheter för henne; hon som är så vacker och glad och bara helt enkelt härlig att vara med. Folk kommer komma i svärmar för att ragga på henne från höger och vänster.
Hur ska man kunna kämpa mot något sånt? Hur ska man kunna dämpa hennes naturliga dragningskraft??? XD Det går inte ..
Don't try it when the distance; in your hearts as well as physical, is too great ... you'll only get a lot of anxiety.
...fast det är lite tragiskt.... jag har tillomed övat på "En Helt Ny Värld" för hon ville att jag skulle sjunga den för henne XD ... äsch då.


Nej, nu gladare nyheter. Jag ska ut och cykla XD ... ja, vaafan det är ALLTID glada nyheter :D .. att dra ut på hojjen gör att jag kan rensa tankarna och inte uppehålla mig på vissa ämnen och objekt.

Och jag kan även berätta att jag lyckades hacka min DVD/VHS-spelare :D så nu är den regionsfri! ^^ Jag kan spela upp alla DVD-skivor ^^
YAAAY!! Äntligen öppnas alla box-samlingar på amazon för mig >:) mohahaha

Har fått lite uppskattande smör från en utomordentligt söt tjej i skåne också. :D That me like ^^ det händer inte ofta.
Dock så... skåne?? ... alltså vad är det med dig, Gud?? varför ska du alltid placera the good ones så långt borta?? ^^

Sitter och funderar på om jag ska fortsätta skriva på mina berättelser också. Det var ett tag sen... och efter att jag snackade med Skoog häromdagen så kände jag att lusten att börja skriva lite fantasi-historier började glöda igen :)

Fan jag hoppas hyran dyker upp imorgon. :S om inte så blir det tight när ansökan ska in. Det är ju fan midsommarafton på fredag :O Då jobbar dom inte. Sen ska hyran betalas nästa vecka. Usch, hatar när det blir såhär spänt.

Nej, nu ut :) hörs!
Laterz!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe, utomordentligt söt, den tackar hon för. Jag är nyfiken på dina fantasy-historier, heja heja!

2010-06-23 @ 11:34:42
Postat av: IJDVJSDILO

Ha ha ^^ men det är ju så :) kunde även sagt "makalöst" "fruktansvärt" eller "riktidt jävla super-" .. men det blev "utomordentligt" för det är du :)

Mja, problemet med mina berättelser är att dom är alltid riktigt engagerade i början, sitter och skriver och bara sköljer ur allt i Word... ända tills inspirationen tar slut och det rinner ut i sanden... :(

Så det säger sig självt att jag har en MÄÄÄÄNGD olika påbörjade grejer.. som aldrig har blivit avslutade XD haha

Postat av: Tessan

Känner igen det där :) Testa att rita istället, det syns knappt att du inte avslutar då, kan bara kalla det abstrakt konst!

2010-06-23 @ 21:55:41
URL: http://tessant.blogg.se/
Postat av: IJDVJSDILO

ha ha ^javisst, såndär abstrakt konst som dom sen säljer på Sergels Torg för hutlösa priser XD Why not? ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0