Lilasvart på hyllan


Nej du... det blir nog inget GAME för mig trots allt.

Jag har mer och mer upptäckt att butiksarbete håller på att paja min rygg. :S Det känns sorgligt men sant. Jag vet inte om det är jag som har vuxit fel eller om jag har ådragit mig någon typ av skada längre bak i tiden, men vad det än är så har det verkligen gjort sig påmind senaste veckan under min tid på GAME.

Det är en bit ovanför korsryggen. Det knakar och brakar och värker så jag måste typ böja mig bakåt och knäcka ryggen var 5:e minut eller nåt.
Skorna som skulle vara "så bra" har inte hjälpt märkvärt heller. Varje dag blir till en plåga och det känns rätt svårt att jobba då man har ständig värk.
Jag vet inte om det är ergonomiskt eftersträvansvärt kanske, men just nu känns det som om jag behöver en sysselsättning där jag iallafall kan sitta ner och avlasta ryggen i typ iallafall 50% av arbetstiden.

Imorgon ska jag till en sjukgymnast och få ett utlåtande, sen får vi se vad som händer. Men jag utgår ifrån att just den här praktiken är avslutad. Tråkigt? Javisst! Det är inte direkt något som jag vill, men jag måste också fejsa min hälsa och när ryggen säger "nej nu jävlar sätter du dig ner" flera gånger per dag, så börjar man undra vad som står på liksom.

Jag känner mig verkligen som en schäfer-hund.

Aja, nu ska jag göra annat. Vad händer till helgen? Det får vi se. Just nu har jag ingen ork att varken debattera eller filosofera.

Det enda jag vill göra nu är att vila min rygg....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0