Jag klär i Lila-svart



Fan vad coolt. Jag blir så exalterad :D :D :D

Ja jag jobbar på GAME nu. :) Eller ja, jobbar o jobbar... jag praktiserar.. precis som på bibblan.. men ändå, jag säger jobbar iaf. ^^

Skorna funkar som dom ska, även fast jag har börjat knäcka ryggen igen. Vet inte om MBT-skor hjälper sådär jättemycket mot en rygg som egentligen redan är dålig. Men jag fortsätter ha dom iallafall. :) Man slösar inte 1250 spänn på nåt som sover i garderoben liksom :S :S

Okej, i korta drag:

Det är kul, men stressigt. Det är en hel värld emellan den avslappnade atmosfären på biblioteket och tempot i en butik i centrum liksom.
Jag har alltid något att göra vilket är jättebra :) ända tills det där jag har att göra har förökat sig på något sätt till plural!!
Seriöst, jag kollar nästan aldrig upp. Timmarna verkar speeda förbi på någon sorts narkotikaklassad kemikalie och det enda jag gör är att ha blicken på det jag håller på med. Ibland har jag då och då tittat upp och kollat ut på människorna i gången, men kanske bara ett par enstaka sekunder.

Det var iofs förra veckan, då jag mest skulle lära mig om vart allt fanns och hur det funkar (vilket jag fortfarande är mitt uppe i) ... men den här veckan ska jag vara affärens ansikte utåt... dvs jag ska säga "Tjabba!" till alla som halkar in och ser jag att dom inte vet vad dom är ute efter så är min uppgift att säga "behöver du nån hjälp?" .... seriöst, min hela dag idag har bestått av just "Hej. behöver du nån hjälp? inte? okej, hojta till om det är nåt" ..... XD

Jag darrar dock inför nästa vecka... :O då jag ska lära mig kassan.... tänk er, jag bakokm kassan.. och 10 pers står otåligt och väntar på att jag ska slå in något (vilket förmodligen blir fel, så jag måste göra om allt igen) XD ..

Nej, de ska väl gå bra, men det är lite skrämmande.. som allt annat ^^



Men hursomhelst :D det är inte det jag är exalterad över.

Jag kollade just på en youtube video av Starcraft 2 ... och jag blev asglad över att dom har fan kvar dom där typiska starcraft gitarr-plängena som man lärde känna och älskade i ettan. ^^

alltså, ni vet... i musiken ... terrans.... gitarrer som säger "plängg.. plängg".. XD äh de är svårt att förklara...

här.. jag lägger upp den här så kan ni själva kolla på videon och se om ni fattar vad jag menar ... :) men om ni ska höra så får ni lyssna noga. .. troligen så förstår bara äkta hardcore-starcraft fans vad jag menar ^^

OBS: som vanligt. pausa mixpoden här till höger så inte bakgrundsljuden/musiken stör. :)





Hade trevligt besök i helgen också :) .. chips, dipp, rökpauser på balkongen (euuw, fast mysigt att sitta ute på sommarnätterna o snacka) och filmkväll :) .. det är fan receptet på en lyckad helg ^^


Nu ska jag ... göra annat XD haha.. vi hörs o störs.

Tjo!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0