God, send to me a social person.. and i shall be ever thankful






Okej, nu är jag allvarligt trött på alla sociala retards som finns omkring mig.
Seriöst, hur svårt kan det vara att höra av sig och hitta på något?
Det är sommar, majoriteten av mina "kompisar" är lediga, och jag vet att dom inte har nåt att göra. Och jag vet också att dom får mina SMS....

Så NU... när jag själv aktivt försöker få tag i personer så verkar det som om dom inte vill veta av mig :S :S :S ....

Varför?
Har jag gjort något fel?
Är jag tråkig att hänga med?
Stinker jag ur armhålan?

Alltså... visst man kan skämta och sånt... men ärligt nu.. det känns som att man går in i värsta depp-cirkeln.. som sakta men säkert blir till bitterhet, som i sin tur blir förakt..

Folk säger så mycket. Dom lovar så mycket. Glappkäften och texten på SMS/MSN går i ett med alla löften om att "åh vad roligt det ska bli" eller "jo jag vill visst träffa dig" .. och så går tiden..
När det sen är dags att stämma av så ... ja.. vad väntar jag mig egentligen? ....

Är det kanske dags att ge upp sina tankar om medmänniskorna? ... alltså, ÄR vi såhär? :S .. ärligt... har vi blivit såhär illa tilltygade sociala retards genom att sitta på nätet eller whatever?

Nej.... jag vägrar tro det...



... för vafan... om JAG nu är en sånhär glad och utåtriktad person, så VET jag att det finns fler där ute som jag. Kanske tillomed såna som vill träffa MIG :O ...

T.ex .... jag tackar Gud för Andreas. Han är det bästa, om inte det ENDA jag har att glädjas över. En äkta vän som man alltid kan räkna med.
Det finns en del andra också, som faktiskt hör av sig, även om de går långt mellan varven. Men det är inte ofta man hör ett förslag... DET vore liksom en överraskning :S

Det skulle inte vara fyskam att träffa lite NYTT folk för en gångs skull. Få möta upp personer som är lika engagerade som jag är.

Jag blir fan irriterad, deppig, grinig och sne när det är soligt ute och man är ensam mot sin vilja. Det finns inget värre än att sitta ensam under en fin dag som man känner att man borde ha spenderat tillsammans med någon/några andra.
Sånt jävla slöseri liksom. :S .... jag kommer inte leva för evigt... men ska jag ändå inte få ta vara på dagarna och ha roliga minnen med folk som alla andra??

Jag blir så jävla less...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0