Vilken meningslös måndag


Vilken jävla start på veckan.

Först failar lille Judas mig (IGEN, i might add), sen slösar jag bort en helt underbar dag på att sitta med jävla pappershelvete, mer eller mindre. Sen kör jag ME2 och blir skitförbannad på Hardcore-svårigheten...

.. och nu har jag helt plötsligt upptäckt att jag har fått nåt skumt utslag på min biceps!! :S Ser ut som ett blåmärke.. och visst, det KAN vara ett blåmärke.. men det ser lite annorlunda ut. Och jag skulle inte ha blivit så uppmärksam om det inte var så att jag fick mitt första fästingbett för nån halvmånad sen. Vet ju inte hur man påverkas när man aldrig blivit utsatt för nåt sånt förut.
Tänk om min arm sakta men säkert blir förlamad så att dom till slut måste kapa den.... !!! :O
Åh, jag får sluta vara så nojig. ^^


Hursomhelst. Nu ska jag göra mat.
Jag är så jävla seg idag... det är underligt...

Nej, nu käk..... SENT käk...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0