Varför filmar jag alltid med mobilen när jag är full? PINSAMT!


Ja men morsning korsning på er med. Idag vaknade jag halv ett....

Gick och la mig imorse vid halv sju och måste ha mått jävligt bra för jag vaknade med värsta ståndet innanför fillingarna och en massa små fjädrar i sängen.... :S alltså.. vafan har jag gjort inatt egentligen????

Nej, har ingen baksmälla (av någon anlending så får jag aldrig det) men däremot har jag bara svaga minnen av vad som hände igår. Eller nej, jag minns allt som hände, men det är ändå suddigt. Som om man liksom har drömt det.

Jag och en massa andra badade i kallingar och trosor i stora rudan på norra sidan... det var jävligt skönt och även jävligt fint med en lätt dimma som låg på vattenytan under sommarmorgonen innan solen hade stigit upp. :)
Men att jag gjorde det bara sådär, rakt av... XD haha det hade jag inte väntat mig.

Något som jag inte heller hade väntat mig var att jag sen gick upp och drog på mig både braller och skor utan att tänka på hur det måste ha sett ut ^^ ... blött och en smula sandigt var det iallafall :P

Träffade mycke nytt folk igår och det var jävligt kul :) både i Tantolunden (som för övrigt såg ut som nån liten mini-woodstock festival med alla tält och ungdomar som satt i små täta grupper över hela fältet) och vid gula villan.

Jag fick en del SMS också från olika tjejer.
Elin skrev till mig och undrade varför jag inte svarade efter typ 4 SMS. ^^ jag skrev tillbaka att jag var wasted. Då förstod hon :P HAH!
Josefine var lite ledsen och jag hade gärna velat trösta henne, men jag var verkligen inte i form för det igår. Jag tänkte på henne med en värme i mitt hjärta iallafall..... ... ..antingen var det det eller så var det den där dunken med Riesling-hembränt som jag kände av... nåt av det iallafall.
Sherehan ville höra om jag var redo att dra hemåt, för jag hade sagt att vi kunde kanske åka hem tillsammans när hon hade slutat. Men vid det laget hade jag tappat all tidsuppfattning och jag fick ursäkta mig om att det blev inte som planerat, för då var vi redan i Handen igen.
Denice undrade också vad jag gjorde och jag sa ärligt att jag tankar mig själv och har det trevligt. VI hade kanske tänkt bada tillsammans, men nu bidde det inte så. Men det kommer fler sommardagar ... och kvällar. ^^
Och CANDY VILL INTE DELA MED SIG AV SIN B&J!!!! >:O ... taskigt... eller nej förresten.. det var inte igår .. :P

Har för mig att Andreas ringde mig igår också.... men jag har inte den blekaste om vad vi pratade om :O ... seriöst! Det är som att hela minnet har white-whashat och lämnat den detaljen ute.
Herreguuu!

Nu ska jag fan rycka upp mig här. Känner mig underligt seg idag.
Eller ja, underligt och underligt... :P

Får funta lite på vad ja ska göra för käk. Kanske ska dra över till morsans lägenhet nu när hon är borta och lägga mig i badkaret ... hmm.. känns frestande...

Men men aja... ikväll blir det nog inget party för mig. Det fick jag nog så de räcker och blir över igår. XD XD XD
Och även om viljan SKULLE kunna infinna sig igen, så har jag inte råd med det nu. Mina Zlatopramen slank ner fortare än kvickt igår och jag har inte stålar till att göra en second raid på stemet.
Så nej, ikväll tackar jag för mig och nöjer mig med att dega med andra genomkörningen i Mass Effect 2.

Så ha de gott nu mina kära små blå grisar, så ses vi i sommar! :)
Hör av er, vettja!
Jag är alltid villig. På alla sätt. ^^

Tjohej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0