Starcraft 2 Release


ÄNTLIGEN!!!!!
Hur jävla fucking länge har vi egentligen väntat på uppföljaren till, enligt mig själv, Blizzards mästerverk???
Redan 2006 utannonserades att "2007 kommer vi äntligen få se vad som hände efter att Sarah Kerrigan erövrade hela Koprulu sectorn med sina hemska Zergs" ...

Aaa eller hur? :S .. Blizzard sköt på releasen .... ända tills ... igår??!!!!
XD


Aja, men nu är den här iallafall och jag passade på att filma lite när vi var där :)


(Jag har lagt in när nån snubbe kör Starcraft låten på gitarr i mixpoden här till höger :D vilket jag tyckte var passande ^^ .. men som alltid, pausa musiken innan ni kör videoklippet, så ni hör något ^^)






Kö:n tog väl kanske en och en halv timme att armbåga sig igenom, men tillslut kom vi in och ... *flämt* betalade... och kände kraften vibrera i handen, när jag slutligen fick mitt alldeles egna exemplar (signerat av producenten själv!) av Starcraft 2: Wings of Liberty!! :D





HELL... IT'S ABOUT TIME!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0