Pride, folkfest.... och en avslutad vänskap/kärlek


Jag var på pride idag. Det var skitkul.

Men det som smällde högst var att en tjej som jag har älskat hur länge som helst bara gick och fet-spottade mig i mitt ansikte.

Det finns en tjej som jag är kär i.
Eller ja... har varit.... eller är... eller ... ja nånstans där är jag ... (eller, VAR jag)
Jag har varit kär i henne hur jävla länge som helst nu. Ett par år iaf.
Och grejen är att hon VET precis hur jag känner för henne. Hur jävla länge jag har haft dom här känslorna för henne. Vi har snackat om det och hon vet hur mycket hon betyder för mig, att jag är helt galen i henne.

Och hon har mage att stå där och grovhångla med en annan mitt framför ögonen på mig.

Vad lät fel med det där konstaterandet?

Jo, en normal människa med iallafall måttligt med empati vet att man gör inte så framför någon som öppet har erkänt att han har känslor för henne. (och som hon också lurat i att hon har känslor för, en fet jävla LÖGN dårå, men a visst)
Det är så jävla respektlöst så det finns inte. Hon brydde sig inte ens om att jag var där. Det var som att allt försvann när hon fick byta saliv med den där lodiga bruden. Och där stod jag och kollade på när mina år av tyst längtan och småglada känslor rann ner i en pissoar av stinkande hån.
Det borde bara ha regnat också, för precis så kändes det inom mig. Solen lyser, men regnet finns i mitt hjärta.

Nu är inte det här vanlig svartsjuka, för liksom... okej att hon är singel och får göra vad hon vill, självklart. Men hon vet precis hur starkt jag känner för henne. Hur starkt jag alltid har känt. Och kan någon tala om för mig då, varför gör man så? Liksom, varför i hela jävla friden slätar hon av sin jävla äckel-lebb i bussen och vid hållplatsen I MIN NÄRVARO?? Snacka om att verkligen såra. Det tog hårt. Jävligt hårt.
Att dom inte ens hade respekten att dra hem och knulla eller hångla eller vafa n som helst, bara utanför mitt synhåll, det är så lågt!
Det hade jag ALDRIG trott om henne. Så sviken och förödmjukad som jag kände mig idag har jag aldrig nånsin känt mig i hela mitt liv.
Jag drog hem och grinade som en liten skolflicka som fått första mensen. Jag kunde bara inte se på henne mer. Fyfan, det kändes i hjärtat så man höll på att svimma.
Vad fan trodde hon egentligen? Att jag inte såg?
Jag vet inte vad som är värre, ifall hon gjorde det för hon trodde att jag inte såg (=falskhet) eller om hon bara inte brydde sig ett dugg. (=respektlöshet)
Inget är direkt bättre än det andra.

Så nu kapar jag henne UR mitt liv. Hon ska inte få kunna göra såhär mot mig. Det är som en tickande bomb. Så det är lika bra.
Av två anledningar:

(1) För att om man gör sådär mitt framför ögonen på någon som har blottlagt sitt hjärta för en, så visar det precis vilken typ av människa man är.

(2) För jag orkar helt enkelt inte ha henne kvar i mitt liv, för jag kommer bara fortsätta ha känslorf för henne, mot min vilkja. Och just nu är det den absolut SISTA personen i världen som jag vill ha känslor för.

Det faktum att hon inte ens har hört av sig och undrade vart jag tog vägen när jag drog visar ungefär hur mycket hon bryr sig om mig. Men den där jävla skabbiga bruden ska hon hålla reda på, ringa upp så fort hon är borta i fem minuter och springa efter som en dreglande, kärlekskrank valp. Sitta i hennes knä och hångla och .... nej USCH!!!!
FYFAAAAN!!!!
Jag vill aldrig mer se henne. Ska ta bort alla bilder av henne. Allihop. Dom får mig bara att må dåligt.
Jävla förbannade fitt-skit! Jag mår piss nu. Hon har effektivt krossat mitt hjärta.... och inte bara det, hon har verkligen strött salt i såren. Det är som att hon har fällt krokben på mig och sen typ kletat in mitt ansikte med hundskit eller liknande.

Nej, never again. I'm done with her.
Hon kan dra .. och den där flottiga lebben med.

Jag hoppas det var värt det.

Jag hatar dig så mycket! Jag hatar dig för att jag älskar dig! Jag hatar att älska dig!!!!... det gör så jävla ont..





Shitt... tårarna kladdar ner mitt fucking jävla tangentbord... >:(

NEJ LÄGG AV!
Skärp dig!

Pride däremot var awesome ^^ Jag som straight gick där och slog ett slag för allas rättigheter. Det var en skön folkfest som aldrig ville sluta. :) Ett bra minne.

HON är ett dåligt.


Och en sak till..... .. hon har riktigt dålig smak när det gäller tjejer. Hon sa att om jag mötte henne så skulle jag förstå. Jo tjenare. Värsta skämtet. Fanns ingenting där som var särskilt eftertraktande. Allt jag såg var en lodig brud.

Så. Nu har jag fått ur mig allt.

That's it. I'm done.
Piss off!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0