Oh lord


Ja vad ska man säga?

Sedan senast så har allas eran favorit latex varit på stygga upptåg ^^

Kan berätta att i måndags var jag på NAKENBAD! ^^ haha det var jävligt intressant måste jag säga. Jag beslutade mig för att testa och se efter ifall det verkligen är så att naturister är så öppna och fördomsfria som dom säger :)

Så jag cyklade dit (Jordbro till Farsta, ingen liten bit) och tog reda på det själv.
När jag kom ner på fältet så var det ganska intressant (och lite skrämmande) att se fullt med folk gå omkring spritt språngande nakna. Inte så konstigt, med tanke på att det här är inget jag nånsin har gjort förr. ^^ Det tog några sekunder innan jag insåg till fullo att, för att kunna vara kvar där så var även jag tvungen att ta av mig inpå mitt bara blekfis-skinn.
Så jag svalde stoltheten, försökte få liv i soldaten så den inte skulle se så pinsamt liten ut och började strippa.

Nej tyvärr fick jag inga sedlar som dricks, för ingen tittade på mig.
När det kom till det sista plagget så stannade jag.
Hmm... ska jag verkligen? ...

Ja men jo, okej då!

Så av med kallingarna och där stod han, eran mr latexoverall... och utan overallen så kändes han inte ett dugg latex, let me tell you!! :S

Men men hur som helst. Första två tre sekunderna kändes det obehagligt. Men sen försvann det. :O det bara blåste bort som ingenting.
Varför? Jo, för att ALLA var nakna och inte en jävel tittade på mig :D .. OH YES!! Avslappnat, härligt, fritt, naket, som vi skapades ^^ ...
Ingen kollade :) jag hade undvikit att bli dagens turistattraktion. :D För ingen kollade på mig....
... ingen .... absolut ingen .... :) ...

Ingen alls faktiskt ....

:S ..... >:( .... vafan.... KOLLA LITE RÅÅÅ!!! herregud, här släpper jag av alla plagg och så får man inte ens en sömnig blick på sig.
:O va taskigt! .. jag som trodde jag var speciell...

XD aja, iallafall.. resten skedde helt naturligt. man gör precis samma saker som på en vanlig badstrand. Man solar, man badar, man slöar..... inga orgier här inte :) inga realiserade fantasier om att folk är mer sexuella än på andra ställen.
Det hela handlade om att kunna avsexualisera sin nakenhet såpass att man är bekväm med att visa vad man har, utan att för den delen vara ett sexobjekt.

Folk har frågat mig hur jag klarade det utan att få ribba... men ärligt nu, för det första så var det nästan bara äldre personer där.. och småbarn :S ... får man stånd då?? Njae, näe, inte direkt hörrödu.
Dock kändes det faktiskt jävligt skönt att det inte fanns några snygga tjejer där dock ^^ en sån situation hade nog ..... hmmmm .. :S jag undrar vad jag hade gjort... och hur jag hade reagerat.. :O..
Nej, men .. jag hade TUR! ..

Vidare så var det liksom inget märkvärdigt med att vara naken, så vafan. alla skötte sitt liksom. ^^

Så efter den nyheten så tänker ni "aha, fan va kul. latex har blivit lite vågad! fan va häftigt. undrar vad han kommer göra härnäst?" ... men nej tyvärr ^^ det var en engångsföreteelse ^^ ... tror jag ... eller alltså :P ... det beror på om jag blir utmanad att göra nånting annat.... nu när det är sommar så är jag alltid lite "pillimarisk" och kan göra det mesta om jag blir dare:ad. ^^


Så vad händer nu?

Tänker varma tankar om Josefine och önskar henne en skön dag.
Tänker på Sandra och hoppas att hon inte råkar ut för nåt dumt där nere.
Tänker på Titti och tackar för inatt. ^^ (sex-löst, men skoj ändå)
Tänker på Marie och önskar henne lycka till med sin turk.
Tänker på Martina och dreglar. :P

Tänker även på Richard och hur kul vi kommer ha det ikväll ^^ Tantolunden och kubbspel med tillhörande alkohol! :D yay! ^^

I helgen händer ingenting. Kanske krök och bad med Denice och en av hennes tjejpolare :)
Andreas vill jag också träffa snart. Dags för en röjare på stan ^^

Nu är det för varmt för att fortsätta skriva här. Måste ut.
Men vi hörs, era pajaser.



PS: tack, tjejer, för att ni lyste med eran frånvaro i mådags ..  Om jag hade sett något sånt HÄR då..



... så hade det definitivt inte varit lika avslappnat och "skönt" och "fritt" den dagen XD ... Man kan inte avsexualisera sånt som man attraheras av, så enkelt är det.
Så .. tack. :)

Morsning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0