Face facts...


En liten teoretisk konflikt bara, som jag har fortsatt i mitt huvud.

Är man bi så är man, även om man inte kan erkänna det. Spelar ingen roll vad hon säger; att man tillomed har erkänt att man har blivit smått kär i en person när man vet att den man dras till är av samma kön, så ÄR man, om inte homo, så iallafall bi. Det är inget snack om saken! Särskilt när hon reagerat så starkt som hon nu gjort.
Är man 100% straight så kan man inte ens tänka sig tanken att man skulle kunna bli kär i någon av samma kön, och hon har inte ens bara tänkt tanken, hon har ju liksom gått och blivit det. :S Röd flagga!
Det spelar liksom ingen roll hur man ser ut eller vilken stil man har. En tjej är en tjej; oavsett om hon har skjorta, keps eller pressade byxor.
Okej att det kanske är personligheten man har dragits till och inte det fysiska, men det kvittar. Jag skulle aldrig kunna dras till en kille om han så hade Guds personlighet :S .. det går inte. Jag kan inte se en kille på det sättet, och det spelar ingen roll HUR bra vän han är. Och strula med en kille? No way. Sorry dudes, men det går bara inte. Skulle fan inte ens kunna ge mun-mot-mun i krissituationer XD ..
Alltså, bara det faktum att man är så frigjord att man kan forma såpass innerliga kärleksband och känslor för någon av samma kön är bevis nog att man redan har korsat den gränsen.
Tyvärr sweetie-pie, men det är sanningen som du inte vill inse.
FACE FACTS.


Jaja.. hursomhelst så kan jag inte acceptera hur den där bruttan behandlade henne. Det går inte för sig! Fan hade hon varit här så hade jag golvat henne, i swear to God. Jag hade knockat henne så hårt att hennes pojkaktiga attityd hade runnit av henne, lika fort som hennes manliga kläder.
Ingen behandlar en av mina vänner sådär. Särskilt inte någon som jag har varit småkär i under flera års tid... :S

Men men .. nu får jag liksom le och nicka och vara den tröstande vännen som i hemlighet desperat vill att hon ska känna på samma sätt för mig som hon gjorde för den där tjejen. Pfft.. yeah right.. eller inte.... lite värdighet har jag iallafall...
Fan jag vet inte varför jag fortsätter såhär när det är uppenbart att hon inte har samma känslor.
Det kändes skitkonstigt att försöka säga uppmuntrande ord till någon som trots allt har sagt att hon har börjat få känslor för mig... och sen helt plötsligt, inte ett knyst... och sen för nån annan..?? .. eller alltså...

bbblööööurrghg!!! .. pallar inte!!


Aja, själv så ska jag bada imorgon igen. YAY!!! ^^ Och möjligen kolla in lite verktyg som jag ska ha tag i när jag får pengar. Måste fixa hyvel och sandpapper. Ska måla om balkongen och min bokhylla. :)
Vidare ska jag försöka få tag på en fungerande vattenpistol. Bara nån sketen vattenpistol, märke kvittar. Jag ska fan utmana danne på vattenkrig, jag med XD
Och nya bläckpatroner ska jag ha tag i, just ja! :O ... XD haha.. jag ska printa ut lite anti-barnvagns papper och sätta upp dom i trappen :P MOHAHA!!

Till helgen är det inte mindre än TVÅ personer som har lovat att dom tänker försöka träffa mig. Två helt skilda personer från skilda vänskaps-kretsar. ^^ Får se vem av dom som kommer ihåg det dom lovat :D .... jag tror nog A kommer komma ihåg.... E har jag däremot inte så stor förhoppning på ^^ Hon brukar inte komma ihåg löften till mig. :P .. Men vi får se...

... Först till kvarn.. får "mala".. XD haha skoja!!!
A är förresten en kille, så det är en "no-go" XD haha

För övrigt så, nej, Judas får inge mer fitta. Det råder sex-förbud för mig.... mmm, jo så är det... faktiskt ... JOOO JAG LOVAR!!!..
Inte den här veckan iallafall.
Det är krismöte uppe på planeringskontoret (min hjärna) och inget får hända innan det har lugnat ner sig litegrann. Judas är instängd bakom lås och bom.

:O ..... Åhnej!! XD haha lyssna på det här XD (ibland kommer jag på SÅÅ jäkla dåliga skämt, men jag lovar, den här bara kom till mig nu helt plötsligt :D ..)
Redo?? okej... såhär skulle jag säga...

"Bara en HANDFULL får komma på besökstiderna" .... XD H AHA HA fan va dålig jag är :P ;)


:D nej men okej, skämt åsido.... Judas kan rastas lite då och då, men inte många tillåts besök. Ett par speciella individer som har sin plats i mina tankar kanske skulle kunna få full access, men bara om dom fick ändan ur vagnen och kom hit nån gång!! :S (JAA, fröken leprechaun, jag menar dig!) XD hah


:) Nej, nu glass! :D laterz!



♥ J.W ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0