I wish..


Okej, jag var i stan igår kväll och festade loss på H62 ^^ rätt nice ställe :) Mötte en massa nytt folk och drack en smula.. eller två... XD

Jag drack för sommaren, jag drack för lusten, jag drack för att jag hade råd... men mest av allt drack jag för min vän Josefine. Jag hade henne i tankarna varje gång som jag hällde upp ett par drinkar och svepte dom.
Fyfan vad jobbigt det är när man får reda på tråkiga nyheter. Jag önskar som fan att jag får träffa henne snart.
Hon är en sån underbar person och förtjänar verkligen inte det här. Fattar inte liksom hur universum tänker när det tar dom finaste och mest älskade ifrån oss i förtid.
Hon är så jävla stark, jag fattar inte. Hon är verkligen den bästya av oss; ett bevis på att man kan få en förkrossande nyhet och ändå leva livet till sitt fullaste; oavsett hur lite tid man har kvar. Jag fattar inte hur hon gör det, men jag är impad och jag önskar jag var lika stark som henne.

Nej, så jag beslutade mig för att igår var hennes natt och allt skoj tillägnade jag henne, för om jag hade kunnat så hade jag unnat henne den kvällen så jäkla mycket.
Livet är så förbannat orättvist ibland...

Nej förlåt.. jag ska inte dröna kvar på ett ämne..
Jag hem runt 6 tiden på morgonen och slocknade 7. Sen gick jag upp vid typ 11, tack vare att Sandra phönade mig då.

Nu måste jag iväg och handla grönsaker och sånt... (shitt, DET hade jag aldrig trott att jag nånsin skulle säga för typ ett år sen)

Så vi hörs vidare :) .... och förresten.. alla som vill dra ut och bada med mig räcker upp en hand!!!



... och sen får ni även höra av er om det också, så jag vet.... det underlättar rätt mycke :P ...


/Love you Josefine, tankarna är med dig ♥




Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack för texten, vännen. Du är så underbar! <3

Och tack för ditt stöd under all den här tiden, har verkligen betytt mycket! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0