hem a igen


okej...

jka har just kommit hem nu och sla sova, mne ska först bara säga va som hänt i stor a drag

jadrog till tanto med richard alex och max och träffade amanda jocke roberto hannes och enn massa andr asom ja inte vet va dom hette. nmån jävlka snubbe gick o tog andras öl o höll på att åkla på moppe.  sen så gick ja o pissa i 45 minuter enligt andra, men jag vet att de bara va 10 minnutert

sen drog vi till gula villan där vi träffa min namne som höll på och DJ:a psuýtrance som vanligt, och en massa andra som jag inte kände men som jag var väldigt social me (ärskilt nån som hette karin=
jag gick in i gula villan och dansade skitlänge, me både killar o tjejer som ja onte kände

sen så drog vi till rudan poch jag och richard och jonas och hon tjejen badade i bara kallingarn,a sen så satt vi o chilla och richard träffa nån som han jobbat me sen skulle vi alla dra till roberto men jag skulle hem men tåget gick inte förrän om 45 minuter så vi sate opss vid bänkar och hade värsta sorlet sen drog jag till perrongen och sov och värsta rocktjejerna kom efter och väckt e mig och sa att ja va söt och sen köpte jag en liten ninichipsspåse i en automat på perrongenn sen så kom tåget o jag åkte hem i blöta byxor och jag ska cova nu

hej då

imorgon vill ja träffa denice om jag orkar och hon villo, hej då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0