Apvarmt och ... AAAH, min första fästing! :O


Okej.. så jag vaknar idag och ser att jag har någon jäkla blodskorpa på låret.
*börjar pilla bort den* ... men ve och fasa när jag inser att det är en fästing som sitter fast.... alltså, I mig... INNE I låret!!!! :O AAAAAAAAAAAAHH!

Jag rycker ur den (rakt, för de har dom sagt att man ska göra) och tack och lov så följde hela med. Senare under dagen så har jag kollat för att se om något blev kvar, men faktiskt så syns inte ett spår av att jag ens har haft en fästing där :O ....

Men vad gör det när man nu kommer få Borelia, TBC och Hantaviruset  :'(  :'(  :'(

Nej då, jag överdriver nu... men vet ni vad det värsta är?


Nu kan jag inte längre säga att "mygg älskar mig och fästingar hatar mig" ... nu är jag ett smörgåsbord som är tillgängligt för alla!!! UUÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄHHHH!! :'( :'( :'(

Uscha .... nej då. Jag är lugn ^^
Har firat min systerdotters 3års dag idag också :)
Det var nice. Fick tårta och småkakor och sånt ...

Då är det kanske bra att säga att man ska iväg till morsan också och käka lite nyttig mat.. ^^ nämligen spenat :)

Så vi hörs vidare!
Tjooo


♥ ♥  J.W  ♥ ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0