A ban on sex is now in effect! Please do not make out in public, you will be shot on sight!


*OBS:  FÄRGSTARKT INLÄGG MED MYCKET INTIM-INFORMATION*
Kräsmagade bör undvika att läsa!
Småbarn bör DEFINITIVT inte läsa!! ... Inte ens i utbildningssyfte*



Okej, inget mer sex för mig. Period. Punkt. Slut.
Ärligt. Sex och jag går från och med nu skilda vägar. Jag skojar inte.
Det finns inte en chans att jag har något mer sex; inte ens om det så skulle vara för välgörenhets skull. Jag vill inte veta av sex något mer.

Suck...
Ärligt talat, jag blir så förbannat trött på min kuk så det är inte sant alltså...
Faktiskt, nu skulle jag vilja ha ett allvarligt snack med min kuk. Som en terapeut med sin patient. Eller en fotbollstränare med sin P12-elev.
Jag skulle vilja fråga den: "Vad var det som var fel den här gången då??? VA?! Vad fan var det som var fel nurå, din kräsna jävel??? Kan du svara på min fråga? Blir du aldrig nöjd? Vad var det som inte stämde nu då? Jag såg inget fel, gjorde du??"

Men nej, kuken gör inte som jag vill; helt enkelt. Hur ofta gör den det?? :S ... jadu, det är ungefär 50% nu... ibland lyder den och gör både mig och någon lycklig brud riktigt glada.... och ibland stenvägrar den. Det är som om jag skulle behöva fråga den om lov, liksom. :S
"Är du på humör nu? Ursäkta?? Herr Snopp?" ... Men vafan är det för jävla larv. Ska jag bjuda den på te också kanske? ..
Shitt, det känns ibland som att ställa sig på bromsen på halkbanan och hoppas att man gör bra ifrån sig, men inget allvarligt händer ändå.

Sex för mig är numera som en bilolycka. Man håller mest tummarna för att det ska gå bra, det är skakigt, man är vänd åt fel håll ibland.. och mot slutet så slängs man av.
Ofta utan godtagbara resultat. För mig, iallafall.
Visst.. jag har ju fingrar och en tunga också, och lyckas man inte tända raketen så använder man dom sekundära verktygen mer än gärna, så att åtminstone EN av oss går hem nöjd.

Men alltså, hur jävla svårt ska det vara? Efter en tid trodde man att man skulle komma ifrån dom här jävla noob-misstagen och faktiskt börja lära sig att tyda sin kropps signaler... :S
På riktigt.. jag kan slicka mig själv om munnen med värsta kåtslaget när jag har en supersnygg babe i sängen.... och kuken kan ändå säga: "Näpp. Hörru vet du vad? Jag fan känner inte för de här ikväll. Låt mig va"...  
Vafan, måste jag tillkalla strejkbrytare eller? Jag börjar, allvarligt talat, tappa humöret.

Okej, jag har iofs haft väldigt mycket bra sex utan problem med en hel del utsökta tjejer trots allt (ja, om ni läser detta så vet ni precis vilka ni är), så det handlar inte om att jag inte KAN, utan felet sitter i den där malätna gamla sophögen som jag brukar vilja kalla "hjärna".
Om jag skulle våga mig på att leka Dr.Phil nu och genomföra en liten amatör-analys, så skulle jag säga att jag typ pressar tillfället för mycket. Eller något... Alltså, jag vill för mycket. Jag är villig, kåt och glad... och kuken vägrar ändå reagera, för vi verkar ha något problem med kommunikationen oss emellan.
Ungefär som en snorunge som fått sitt första matteprov rättat och ska ge sig fan på att klura ut Einsteins relativitetsteori när han ändå håller på. Det bara funkar inte. Inte förrän han verkligen är med på noterna och vet att han faktiskt kan något om det han gör.

Pfft... kuken .... vilken jävla egoist egentligen. :S Allt ska göras på HANS sätt, det ska vara på HANS villkor. Fyfan... minsta lilla fel och han skriker högre än en tonårstjej i skräck-soffan.

Jag kan riktigt se mig själv i något Freudianskt skådespel, där jag har ett allvarligt snack med den trotsige soldaten mellan benen. Den monologen skulle jag vilja se. Skulle väl låta något i stil med:
*JAG TILL KUKEN*
- Du, jag har en idé. Kan jag inte bara få knulla lite och så ger du inte mig några problem?? Ska vi säga så??? ... men nej, lägg av... sluta se på mig sådär... aja, visst .. NU är du stor! Var fan kom den motivationen ifrån helt plötsligt? Hon drog för fucking jävla 20 minuter sen!
Tro inte att det blir någon mer porr för dig, mister. No way! Inte förrän du börjar bete dig som folk och reagerar när jag säger åt dig att reagera! Begrips??
Nu blir det fasta! Det kommer bara bli stickade yllekoftor, busstidtabeller och debattprogram på TV. HAH! Sug på den du, din lilla judas!


Näe, jag tror enda sättet att ta sig ur den här soppan är att försöka stänga ute den sexuella världen ett tag. Som jag gjorde på nakenbadet. Då kanske man hamnar i balans så småningom. På nåt sätt.

Aja.... jag gav henne orgasm iallafall ...... mmm, kul för henne..... va ska jag underhålla mig själv med nu då? Pissa i kors, eller??

Om ni nu ursäktar mig så ska jag gå och leta reda på en rostig såg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0