Vilken dag!!! ... och natt

Jaha, tack så jävla mycket, Blogg.se, för era perfekt tajmade uppdateringar, vilka gjorde att jag inte kunde logga in när jag hade värsta långa inlägget igår kväll :S !!!

Aja, ni får läsa det nu iallafall.

Enjoy:

--------------------------------------------------------------
Okej... nu är jag helt slut!

Har ÄNTLIGEN blivit färdig med mitt projektarbete, som jag har arbetat med i dag och natt under dom senaste veckorna!! .... hoppas bara ungjävlarna uppskattar det också.
Men näe, dom kommer väl sitta där med sina iPhones och underläppar och trakassera tjejer istället.

Fyfan vilken dag. Vad som bara skulle vara en snabb utskrivning hemma till jobbet på morgonen, blommade ut i en fullständigt sinnesjuk brottningsmatch med mig i ena ringhörnan, och i andra.... min ärkefiende som har gett mig huvudvärk med alla sina fel under dom sista åren.... MIN SKRIVARE!

Jag kände oavsett frustrationen, att det nog inte är särskilt lämpligt att ta hammaren ur verktygslådan och slå sönder fanskapet. Nej, det är bättre att sälja den till någon stackars sate och tjäna en hacka. ^^ YES, I AM EVÖL!!!

Jag ringde supporten på HP, som sa att dom inte kunde göra något. Big surprise!
Sen kopplades jag till en säljare istället... .. :S ....... (JA! Han har problem! Låt oss utnyttja detta!!)

Allt slutade med att jag blev tvungen att koppla ur min trotjänare och dra till Expert i vinterstormen för att köpa en ny. För FAAAN i mig om inte mitt projekt skulle bli klart till imorgon ändå. (Hade lite kvar att skriva ut innan min gamla skrivare förrådde mig igen ...  för sista gången!!!)

Nu sitter jag här med en stor, ny svart rektangel som ska fixa mina skrivarjobb i fortsättningen..... istället för den slimmade sexiga gamla silverfärgade 2610an.

Men nu får den fan se ut som en mjölkkartong om den vill! Bara jag slipper huvudvärken med skrivarproblem i fortsättningen.


Näe, annat nu..

IMORGON SLÄPPS MASS EFFECT 2!!!!! JAAA!! JAAAAA!! :D Som jag har väntat.

Frågan är om man verkligen ska byta in Batman: Arkham Assylum och tjäna mer på det.... jag hade ju beslutat mig för det, men BAA är faktiskt ett jävla bra spel.
Å andra sidan har jag klarat av varenda grej i det. Hela storyn, alla minispel, alla gåtor och .. ja, allt! ... så egentligen har det inget kvar att ge mig.

Hoppas Rodde blir den som säljer spelet till mig XD haha ... jag har kommit in och tjatat honom till döds i snart säkert ett års tid om just "Öj, Mass Effect 2? Har det släppts än??  Vet du NÄR de kommer släppas? Rodde, säg mig något om Mass Effect 2! Förresten, Mass Effect 2...  Rodde, varför har du en sån rolig frisyr?? ... och har ni hört något om Mass Effect 2 än?" .. osv ^^

Det ska bli lajbans alltså! :)

... hmm.... ja, okej då .. för den här gången.... en liten en kan ni väl få...

... * joygasm !! * ..... ^^

Såg Robinson idag också. Det är liksom min och morsans grej såhär innan flytten. Vi har följt det tilsammans ett tag och det är bara synd att inte vi kan se finalen tillsammans.

Men å andra sidan... har man sett den där förbannade gnagaren med hängpattarna utbrista "dra åt helvete" för elfte gången i ett program, så är det inte konstigt om man slänger både soffkuddar, tidningar, fjärrkontroller och pallar på TV:n nästa gång man ser honom.


Okej.. näe, sova nu...


Imorgon ska jag försöka börja ordna med utställningen på bibblan :) ... FETT KUL! ^^

Sov gott, mina ME2 bröder o systrar. Inatt drömmer vi om Miranda, imorgon dödar vi utomjordingar med Urdnot Grunt och Thane vid vår sida! ^^


--------------------------------------------------------------


Kan väl också tillägga att jag vaknade mitt i natten av att jag hade en hel bilfabrik i mitt rum. Eller så lät det iallafall, när min nya skrivare hade nattliga automatiska justeringar som väckte mig och störde min obeskrivligt najsiga dröm med en viss tjej.

Tack så jävla mycke!

Nu jobb!
Tjo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0