The contract for my soul!



Okej... jag hade kontraktet i mina händer idag, jag skrev under... och VIPPS!! så är jag hyresgäst på den adressen jag ska bo på från o med 1a mars!!! :D

YEEEYYAAA!! XD
Helvete! Jag ska aldrig mera säga att kommunerna inte ger låginskomsttagare en chans :D :D :D .. nu jävlar.. PAARTY!!!! ... o alla är inbjudna.... ja tillomed DU ... just DU där... med neon-tröjan, pärlhalsbandet och stänkskärmen kring halsen. Det ska bli awesome!! XD

Eller party.. de vet jag inte... kanske knyt-party då :D .. så alla får ta med sig nånting liksom ^^ .... aaa .. me tanke på min ekonomi.. så ... aaa, de blir bra ^^

Det var roligt igår förresten. Jag sa till morsan att jag blir frustrerad när jag tar med mig mackor i plastmatlådan till jobbet och upptäcker att dom är mjuka när jag tar fram dom där, även fast jag har rostat dom på morgonen.
Morsan bah "jaaaa, joo.. men det är ju så att om man sätter mackor i saker av plast så blir dom mjuka.."

:S jaså? .. den fysik-lektionen måste jag ha missat.. ^^


Vidare så har bosse och jag kommit överrens om att jag ska vara med i den praktiska gruppen på Oden som håller på med.. ja, rent praktiska saker XD .. för det kan ju vara bra att lära sig när man flyttar hemifrån..

Vi fick i uppgift idag att sätta upp hyllor i källaren, för bosse skulle självklart visa oss hur man använder borrmaskiner, pluggar, skruvar och vattenpass på rätt sätt.

Bosse borrade, skruvade, fixade, mätte med passet, räknade, mätte med en tumstock, hamrade lite, skruvade lite till och täppte igen hål.
Så sa han "gör nu som jag har gjort här med dom andra spärrstängerna, så kommer jag ner och ser hur det har gått sen. kör ni fast så kan ni gå o spela pingis eller nånting tills jag kommer ner igen" ..

Vi borrade ETT hål ... sen spelade vi pingis resten av tiden, för borren fastnade inuti borrmaskinen på något lurigt sätt och vi kunde inte fixa den.

haha ^^

aja..
Nej, nu ska de badas! ... en av dom sista gångerna jag har kvar att bada i badkar :( uscha!

Later!


Kommentarer
Postat av: Kim

Grattis Kent! :D

2010-01-22 @ 01:34:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0