Sooooo sleeeepy...



Det är både skitkul och skitjobbigt att vara inspirerad.

Det är skitkul för då får man äntligen ur sig sina kreativa tendenser.
Däremot är det skitjobbigt då man ofta finner sig själv sitta och skriva dom sista raderna klockan 05:00 nästa dag, liksom.

Låt mig förklara.
Jag har ett skriftligt projekt som jag ska försöka bli klar med till på måndag.
Det består av att jag ska skriva bakgrundsinfromation till 20 stycken legioner ur Warhammer 40.000.

Här är kruxet...

Jag började i torsdags... nu är det fredag (nej förlåt, LÖRDAG.. kollade på klockan)... och hur många har jag hunnit med sen jag började....?

.. 7 !!! och det är efter att jag har försökt skriva både dag och natt! :S

Jag säger bara det, ibland tackar jag gudarna för all tung "lore" som skaparna av Warhammer 40.000 har välsignat oss med, ty den är helt makalöst underbar att ta in.
Men vissa dagar kan jag inte annat än... hmm... önska att det inte hade varit så JÄVLA detaljrikt!



SOOOOOOVA!!!

Ska bara säga att det är askallt ute också. Var tvungen att dra och handla innan dom stängde, och jag säger då det; tillomed mina pungkulor frös till is! När det är - 12 grader så känns det liksom inte så inbjudande att traska iväg på promenad.
Jag kom hem och såg ut som någon hej-kom-och-hjälp-mig tomte från Lidls julmarknad i Stavanger. Jag hade ju för fan istappar i mina ögonbryn!! :S

Näe usch för kylan.
-5 kan räcka, anser jag.
Och eftersom mitt ord är lag i min blogg, så får ni fan ta och hålla med eller packa er iväg!

Nu go me sleep-sleep. UGH!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut en bild på dig?:)

2010-01-10 @ 01:44:46
Postat av: Ness

de är bara -9 nu :O :S

2010-01-10 @ 01:47:49
URL: http://sness.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0