RYYYMLIG lya :)




Kort beskrivning idag om vad jag har gjort, för jag är så trött att benen inte ens orkar blinka.


- var och kollade på lägenheten.. SJUKT rymlig :D en stor etta, MED KÖK!!!!! och en balkong som man kan gå ut på och är stor nog att spela fotboll på om man vill. ha ha .. och en walk-in closet som är så stor att man nästan kan hyra ut den i andra hand ^^ haha.
Jag hoppas jag får tag i den. .. alltså, vad jag har fått höra så ska det redan vara så gott som klart bara jag hör av mig, men man vet ju aldrig... jag får alltid nojja när jag har något som jag verkligen vill ha inom räckhåll... och sen blir det alltid att min legendariska otur fuckar saken för mig.. så händer väl någon last-minute change eller så.. :S usch .... då skulle moi gå ner mig i en rätt vansklig depression..

Närå gäller bara att ringa imorgon fort som fan vid nio. 09:00:01 sitter jag och kramar sönder min nallefon medan jag slår numret ska ni tro, jojo.

- kom hem och insåg att jag måste rensa en massa skit i mitt rum för det ser för JÄVLIGT ut. .. Gav min andra dator till morsan, så hon kan surfa lite mer ordentligt och så jag kan sälja den piss-dåliga på tradera.
Men självklart så ska det fucka sig när jag försökte uppdatera XP på Netvista:n, så jag måste gå igenom den imorgon efter jobbet.... HEEEEEYYEAH .. bara jag får lägenheten i mitt grepp så gör jag fan vadsomhelst ^^ .... kan ta av mig naken och dansa macarena för er insmord i jordnötssmör och vegetabiliska oljor ^^


Nej, nu sova. säng kallar. UGH!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0