Och herren sade...



... okej, någon frågade mig om jag inte kunde lägga upp en bild på mig själv här på bloggen.....

Hör mig nu, ni dödliga varelser!
Om jag skulle lägga upp en bild på mig själv skulle himmlarna rämna, skyfall skulle rasa och var man eller kvinna som såg bilden skulle klösa ut sina ögon av lycka eller förtvivlan, ty ni skulle aldrig någonsin ha sett något så vackert förr och skulle aldrig någonsin få se något lika vackert igen under den korta tiden ni vandrar här på jorden!
Herren sebbaoth skulle bestraffa er för att ni dåraktigt nyfiket försökt låsa upp ett av hans stora mysterier för att få se en glimt av hans mest avundsjukt vaktade skatt. För evigt skulle ni bli bländade av den perfektion som skulle få er att krypa ihop i fosterställning av förtvivlan och gråta blod, när ni visste att ni aldrig kunde få äga mig!
Bara tanken på att få röra vid sådan perfektion skulle ge era hjärtan spasmer av våldsam glädje som ni ofrivilligt skulle uttrycka ute på stan eller i era köpcentrum, och det är ni inte redo för, ni människor av kött och blod.

Därför väljer jag nog att låta bli.
Jag vill ju inte vara taskiga mot er och döma er till evig sorg. :) Det vore helt enkelt inte rätt av mig.


Idag är det söndag och herr Latex ska för första gången äntligen börja i en badmintonklubb. :)
Nå, jag säger då det, DET ska bli intressant! Jag tycker att badminton är skitkul och att få spela det under veckorna är ett absolut måste för min hälsa; både fysiskt och psykiskt.

Får se hur det går. Första introduktionen ska ske idag klockan 5. Så det är bara att snöra på sig skorna, dra på sig dom där über-sexigt glansiga små shortsen och hoppa iväg. ^^ .... fast att ta på sig gympadojjorna innan man har tagit sig dit är kanske lite korkat, särskilt när det är sån här vinter ute ^^

Jag skulle även städa den här helgen.... IGEN! ...

Gjorde jag det? ... NÖÖÖÖÖÖW..

VARFÖR gjorde jag inte det?...

Som Krusty the Clown så färgstarkt sa: "Because I'm an idiot,! Ya' happie!?"


Nej, nu ska jag fortsätta skriva på mitt evighetsprojekt. Ju mer jag får färdigt, desto större blir ljuset i tunneln! :)
... om jag bara undviker att virra iväg på infall som får mig att vilja förbättra saker igen .. *SUCK*

Snipp snapp snut,
Orgasmer ger mig ett glädjetjut!
---------------------------------------






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0