JOYGASM!!!!!


..

Är detta sant???????? :O är det sant?!!!

.. Ja.. det ÄR sant.... jag kan knappt tro det...
....
..

JAG SKA ÄNTLIGEN FÅ EN EGEN LÄGENHET!!!!!!!!!!!!!!!

Efter alla dessa år som man bara har känt sig som extra bagage, så ska jag äntligen bryta mig ur den här jävla 26-åriga dagis-misären och få inreda min egen lya som jag vill; ta hand om mig själv och kort och gott, skaffa mig ett eget liv! ^^

Jag är så jävla glad så det finns inte :)

Klart, när chocken hade lagt sig började man också inse vad detta innebär. Jag ska inte bo HÄR längre. Jag ska bo någon annanstans.

Tänk om jag blir missnöjd? Tänk om det inte passar mig? Tänk om det finns en miljon saker som kan gå fel???

Men ... detta är den vägen vi alla ska vandra.. och om ni frågar mig så är det fan i mig på tiden!!

Nog med otrygghet nu!
Fram med lite tåga och gutsy living nu! Ryggen rak och blicken långt mot norr. Mitt äventyr på den vida ocean som vi kallar "livet" börjar idag.


.. hoppas bara det finns någon vid rodret ^^








Kommentarer
Postat av: Anna

Shit vad roligt, grattis! :D När flyttar du och vart är det du flyttar nånstans nu? (: Pussar ♥ (Ps. Blir det middag nu som du utlovade på FB eller? ;) ds.)

2010-01-12 @ 21:50:31
URL: http://akatalektisk.blogg.se/
Postat av: Micki

GRATTIS Visste väll att detta år skulle börja bra för dig=) Hör av dig när man får komma på besök=)

2010-01-13 @ 10:27:40
URL: http://mickisch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0