Fucked up sen igår!


Okej jag har äntligen gått i farsans fotspår och joinat en badmintonklubb.
Det var awesome :D ... men vad som inte var awesome var hur jag så fint "integrerade" mig i den ...

Låt mig förklara...
Jag drar dit, helt otränad, och väntar mig att det ska bli skitlätt. IIIINGEN big deal, liksom. Lite motion, sådär. Busenkelt.
Jovisst sörrö..

Jag kom dit, bytte om.. och vad gör jag ... jo, jag letar naturligtvis upp den mest tränade, vana, erfarna spelaren som jag ser... och spelar med honom.. en man på kanske 40 - 45 bast..

..och nu har vi kommit till det.. två titaner som stirrar varandra i näsborrarna, man mot man, öga mot öga, en van klubb-spelare mot en kille som har badminton i i generna tack vare sin far och ägde alla sina kompisar på sporten i skolan och än idag när vi kör för skojs skull...

... så hur gick det?...

Jag blev FULLSTÄNDIGT utklassad...
Det kändes liksom som om det var Blixten Mcqueen på crack på ena sidan nätet.. mot en stor tung elefant som flängde över planen på andra sidan. Och inte en sån där indisk skit-elefant nu; jag menar en riktig afrikansk bjässe med dom enorma öronen som fladdrar som Spinnaker-segel i vinden.

Jag fick springa över hela planen och vred på kroppen i hundratals olika okända positioner som skulle fått en katt att rodna!
Jag kände nånting brista och tänkte "jaha, där knäckte jag något" .. och jag måste ha våldtagit min vattenflaska säkert 20 gånger.
Gubben bara flinade.

När sen ställningen säkert var nånting på en kvadriljon - noll, mellan oss... så började jag äntligen få upp ångan.. och vad hände... jo fan :O jag började VINNA! ... inte matcher förstås ^^ shit, vad tror ni? .. nej, men enstaka sessioner  .. OOWEEEIAAAA!! :D
Det vart helt plötsligt kul... och jag kollade på klockan.. det var nästan dags att sluta... "Men vafan" tänkte jag .. "inte ÄN väl?" ...
Men jag kan säga att det nog var en bra idé för så fort jag stannade ... så kände jag hur min puls spurtade hela Stockholm Maraton i kroppen.

När jag sen stannade för att dricka så kom det fram en kille; en helt OKÄND kille kom bara fram helt plötsligt, på kanske 16 år eller något, som sa "var det första gången du spelade? Det såg jättebra ut. Vi kanske kan mötas någon gång"... och smilade lite sådär injudande med glimten i ögat... :S
.. visst tack, sa jag ..

...

.... ..

.. han måste vara bög..

Seriöst, det kändes som om han flörtade med mig nästan.
..
Fan, coolt ^^ .. inte för att jag är homosexuell eller nånting, men OM han gjorde det så häpnar jag över min djuriska dragningskraft.
Jag menar, där står jag, dränkt i svett och bara väntade på att en massa tjejer skulle kasta sig över mig (för tjejer gillar killars kroppslukter, det läste jag i nån Frida-tidning för typ 60 år sen, och alla vet att det som står i Frida-tidningar det är sant) .. och så lockar jag till mig helt fel fluga ^^ haha .. crazy shiet

Oftast är det ju så att om tjejer kommer fram till mig, då blir jag chockad. Kommer KILLAR fram till mig så blir jag misstänksam. "han måste ha något i bakfickan, vad är det här? Kanske en bomb, shit!" ^^

Nej då, jag överdriver nu. ^^
Klart som fan man bara blir glad över att någon tyckte att jag spelade bra :) En komplimang kan man alltid ta, oavsett vem den kommer ifrån.
Och jag tror inte på allvar att han är bög.. jag bara skojade ^^
....
.. haha ... det tror jag inte..... nej det tror jag inte.. fast "tror" är inte "vet" ... hmm

Aja skitsamma ^^

Så idag har jag haft ont överallt.
Knäckt näsben, bruten höft, krossade knäskålar, avslitna korsband, svullen arm, tretton stygn på höger fot (som varje gång kysste gympaplanen med ett högljutt THWUMP!)

Pain? absolut..
Är det värt det? .. hell yeah!.. ^^

Beach '10, vänta du bara ;) .. vissla gärna när ni ser mig på stranden. Har ni tur får ni ligga på samma badlakan som mig ^^ Har ni INTE tur får ni GÅ ända tillbaka hem till Bratville; oavsett vad er "fina" platina-blondering föreslår ^^

Ta hand om er, mina kära weirdos. Dags för Latexgalningen att lägga sig och snutta kudde.. och låtsas att det är något annat ^^
TCHÜSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0