Det regnar möbler från himlen



Det här var roligt...

Idag har jag varit iväg till Fyndet och inhandlat diverse möbler till min nya lägenhet.
Dessa består utav:

1 x soffa, 3-sits (med tillhörande fåtölj)
1 x matbord + 4 stolar
1 x litet glasbord, som jag ska ha brevid soffan
1 x spegel som ska hamna i hallen
1 x skinnfåtölj med pall...

... och alltihop, INKLUSIVE hemkörning.. gick för under tusenlappen ^^ YEAH!

Låter som rena rama fällan, men nej då, det var jävligt schyssta möbler :)


... nu väntar jag bara på att Mass Effect 2 ska släppas! * DREGGEL *
Ser ni någon stå invid grindarna utanför GAME i Haninge innan dom har öppnat på Tisdagen den 26:e Januari ... då är det jag som står där och bankar nävarna blodiga för att få greppa händerna om ett exemplar!!

.. iofs har jag redan förbokat.. ^^ .... men ändå! .. man kan aldrig vara nog dramatisk! :D


TJAAAAA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0