Blogg-upplägget



Jag har fått mängder av brev i enorma högar, där avsändarna fullkomligen SKRIKER efter att få veta varför jag låter vissa dagar glida förbi utan att jag hedrar er med ännu ett insiktsfullt blogginlägg.

Nej.. det är väl inte riktigt sant, kanske ^^ .. men det SKULLE kunna ha varit så :P ..

Hursomhelst, iallafall så tänker jag klargöra hur det nu ligger till med mitt blogg-upplägg.

Såhär är det:
Denna blogg tillhör en människa.
Som vi alla vet är människor tillhåll för känslor. Nå, dessa känslor kan dra i människan åt vilka håll som helst och därmed få honom/henne att göra olika saker.

Ibland får dom honom att skriva ner sina tankar, i andra fall så får dom honom att säga "PALLA!" och gör att han ger blanka fan i det.
Med det sagt så är det då underförstått att moi är som vilken annan jäkla sketbloggare som helst; nämligen lynnig.
Ibland skriver jag, ibland inte.

Vissa omgångar kan jag skriva varje dag, när jag nu har sådana viktiga meddelanden som jag inte skulle kunna drömma om att undvara världen.
Vid andra tillfällen kan det gå flera dagar, i värsta fall veckor, innan jag skriver igen. Ja, hemskt eller hur? Det är sällsynt, men det HAR hänt förut.
Men misströsta inte.
Jag har trots allt skapat denna blogg med den avsikten i åtanke att jag åtminstone ska skriva en gång i veckan. MINST!
Så ja, jag HAR en lägre gräns.

Men överhuvudtaget är bloggen till för att jag ska skriva när jag ... ja just det.. när jag HAR nånting att skriva, och ibland råkar man helt enkelt inte ha nåt att skriva. ^^

Och nu till alla er andra som inte bryr er ett dugg:
Apati hör inte hemma här. PISS OFF!


Igår vaknade jag vid 1 på eftermiddagen. *SUCK* Man stiger upp och tror att man ska se solens strålar sippra in genom persiennerna, men icke. Man tittar ut och ser ett grådaskigt mörker täta igen alla hål i himlen och klockan fullkomligen hånar mig rakt upp och ner för att jag har dragit mig lite för länge i drömmarna med Billie Piper.

Nej, man får ta sig i kragen, spotta i näven och försöka se glad ut; även fast farbror vinter gör det mindre än åtråvärt att stiga upp om morgnarna eftermiddagarna.

Vad göra idag?

Hmm, inte gå ut iallafall. Det är runt -10 strecket på mätaren här, och det skulle, hör o häpna, vara -40 på vissa håll i landet inatt!!
Gud, vad sysslar du med däruppe egentligen?!! Är vi alla bara maträtter i din gigantiska frysbox??

Nej, nu ska jag fortsätta med att rensa min dator på en massa onödigt skit (som jag är mästare på att samla på mig), vilket jag har varit tvungen att göra ända sen datorn kickade mig i nötterna för några veckor sen och kollapsade. (internationella Windows-versioner är ibland ett problem)

TCHÜSS!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0