Am I alive?



Fan vad tyst det har varit idag. Det är inte utan att man känner sig lite ensam och bortglömd. :( Inget SMS på hela dagen. Ingen intressant konversation eller ens ett sketet litet pip på facebook.

För i helvete, bara för att jag är lite sjuk bär jag inte på böldpesten liksom :S

Sen finns det mer intressanta personer som man hade väntat sig lite mer av kanske, jag vet inte.

Men här följer tre faktum som fungerar som underlägg till alla som prompt måste se min emotsägelse om att jag inte hör av mig men vill ha uppmärksamhet som ett kolossalt hyckleri och undrar varför inte JAG kan höra av mig å MIN sida:

1) Jag är för tillfället SJUK så jag är ingen utåtriktad pratkvarn nu direkt.

2) Ibland är det helt enkelt så att jag har slut på pengarna på min mobil, och har du då någon annan mobiloperatör än Comviq så kan jag inte svara på dina SMS. :(

3) Face the facts, jag ÄR inte så bra på att höra av mig till folk. Och nej, det är inte för att jag inte tycker om dig. Det är inte för att jag är trött på dig. Det är inte för att jag är sur på dig. Det är inte för att jag har blivit skrämd av maffian att om jag kontaktar dig en gång till så kommer dom och bryter mina ben.

Det är helt enkelt för att jag är en väldigt simpel och svårnådd individ som växte upp som en ensamvarg, har svårt att ta till mig en social iver och i många fall inte inser att kontakt är bäst upprätthållen från båda sidor. .. Nej, se det klarar inte den lilla grå massan innanför Herr latex skallben av att komma fram till. Men oavsett hur man är AKTIVT, så mår man alltid bra när folk hör av sig och visar på så sätt att man iallafall existerar i deras värld; om inte på annat sätt så iallafall som en eftertanke.

Jaja, så här har det iofs alltid varit. Jag vet inte varför.
Och inte kommer det bli bättre av att jag bor själv.


Just det, på tal om det, ja.
Jag vaknade idag av att jag spelade Tetris i mitt huvud med mitt datorbord över hur jag skulle placera det i den nya fina EGNA lägenheten. Den sticker ut och stör mitt ordningssinne om jag ställer det där jag vill ha den och sånt stör mig, så det där blir en svår nöt att knäcka. Jag misstänker överhuvudtaget att det kommer bli svårt att få allt precis som jag vill ha det, men det ska också bli riktigt intressant; både att genomföra det och att sen också se resultatet.


Ska dra till jobbet imorgon och vara där hela dagen; och jag bryr mig inte om jag ger allihop där SARS eller EBOLA. Jag har varit borta så himla mycket på sistone att jag har fått dåligt samvete och måste ta igen det, även om jag är i restsjukans dagar.

Fick förresten såld min gamla VHS videobandspelare på Tradera för otroliga 1120 kr! :S .. shitt!! En VHS-bandspelare som jag satte utropspriset till 250 kr på. ^^ haha, känn dig blåst snubben ^^

Nej då, det var inget fel på den. Han var helt enkelt en VHS galning och skulle ha den till varje pris, men jag förstår fortfarande inte hur man kan vara villig att pynta så mycke cash för en maskin som numera spelar harpa tillsammans med Gramofoner, Freestyles och bärbara CD-spelare.

Hursomhelst, jag tackar och bockar och niger och skrattar för pengarna. Dom ska direkt in på mitt sparkonto och investeras i min nya lägenhet, HÄ HÄ HÄ. *Elakt flin*

Sen kommer hela karusellen att skramla igång..

- Hemförsäkringar
- Addressändring
- Nytt telefonnummer
- Möjligtvis nytt Comhem-abonnemang
- Tvättstugeschema
- Räkningar

... En värld av nya, härliga ansvar som nog har kommit alldeles för sent för att jag än så länge ska känna mig riktigt nöjd med hela upplägget.
Men äh, en vanesak säger dom, och logiskt sett så har "dom" rätt.

.. gäller bara att hålla stenhård koll på pengarna.

Okej, that's it, I'm done. Ni kan krypa tillbaka till era hål som ni kröp fram ifrån.
Puss!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0