Uppföljning av dagen


Hemma... och trött som satan.... (inte för att djävulen var särskilt trött, tror jag, men även han hade väl såna här dagar också antar jag)

Känner mig helt slut efter dagen. Vet dock inte varför... har varit rätt lugnt.

Fortfarande inget svar från varken Baz eller Anna på SF.... vafan håller dom på med egentligen???? Så jävla upptagna kan dom väl inte vara? .. dom behöver bara skriva en eller två rader till min mail, så blir jag lika glad som en fjortistjej som träffar Tokio Hotel backstage..

Hm, nåja.. vi får väl se hur det går ... även om det börjar bli ont om tid att kunna säga just "vi får väl se" .. för tiden rinner iväg.. och det börjar bli brådis att få tag i ett nytt ställe att drälla på..

Har gått omkring och trallat på en gammal Zelda-låt hela dagen. Varför?? .. hmm, ingen aning.. men det är sånt som bevisar att man har förstört sig själv när man var yngre och körde A Link to the Past 23 timmar om dagen ^^.... jag kan riktigt se mig själv om 60 år, sittandes på hemmet och sjunga intro-låten till Star Wars och vifta med käppen som en ljussabel .. XD .. men vafan, är man sci-fi kille så är man...  *tänker igen på filmen Fanboys och blir varm om hjärtat* :')

Olympiska Spelen är på gång nu förresten också, ni som är intresserade..... Yes i KNÖÖOW att det är i vancouver och att man inte kan se det när det väl sänds (typ klockan 38 på natten), men vafan... ligg i lite ^^ ..
Inte för att jag följer det, dock. Jag orkar inte hålla koll på det särskilt mycket. Möjligtvis att jag kollar in en hockeymatch för att se om Foppa klarar av att göra ett mål med klubban i en hand och rullatorn i den andra, men annars är jag inte vidare värst intresserad.



På tal om sex, ja ...



Det är nu ett rätt bra tag sen jag hade sex och det är märkligt, men efter ett tag börjar sexlusten mattas av. Inte mycket, men lite.

.. eller, okej ... inte alls XD .... men ni fattar.. man vill hellre mysa och sånt... det fattade man verkligen inte vitsen med när man var typ 15, men nu är man all for the nallebjörn. "kom så får du en kram! .... en lång, varm kram, helst i ett horisontellt läge, minus en massa kläder" ^^

Men seriöst nu, att ligga och mysa är fan så jävla skönt, bara det :) .. sen att det kan leda till annat är en annan sak ^^ (särskilt om man har ekvationen (- kläder = X antal) med i bilden ^^ men överhuvudtaget en vanlig kram kan vara nog för att tända ett leende både på läpparna och i själen.


Och .. snart ska jag flytta!!!! :D min flyttdag närmar sig med stormsteg :D .. vad är det nu ...? ... typ två veckor kvar bara :D ....

... omg! :S .. två veckor???!! ..
.. jag måste börja fucking packa och leta rätt på grejor och fixa grejor och ordna grejor och sånt ..

shitt!... till helgen får det bli grundstädning och slängning av saker som jag inte kan ha kvar. Jag tror det är lätt hänt att man slänger en massa gammalt skit varje gång man flyttar. det är nog bara naturligt. ^^

Nej, nu ska jag typ bada eller nåt.

Ha det bra och hojta till i kommentarsfältet nu för fan!!!
Något intressant kan ni väl säga, era lusläsare ;)
*söta tjejer har företräde*

Tjoba!


Kommentarer
Postat av: Jeanette

När du flyttstädat färdigt kan du ta tag i mitt rum, skulle behöva hjälp att komma igång haha ;)



Och förresten, när du flyttat förväntar jag mig en inflyttningsfika. Men det hade vi redan bestämt va? ;)

2010-02-17 @ 22:11:17
URL: http://intesomdom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0