Time to .. do what?


Sitter just nu på bibblan och ska snart käka lunch.

Två saker har hänt:

(1) Jag har äntligen fått tag i ett nytt grafikkort!! det var LONG overdue. Testade det och körde Total War Medieval 2 och jag såg flytande grafik som jag aldrig sett förut eller som har hackat hittills. ^^

Så... nöjd med det, alltså...

men, denna händelse är indirekt kopplad till en annan grej som jag upptäckte, vilket är negativt.

(2) Jag har upptäckt att mitt närminne är under all kritik och det skrämmer mig. Jag glömmer bort saker som jag inte sätter någon stor vikt vid och det gör att simpla saker som t.ex som det här med grafikkortet... att jag inte minns varför jag köpte det (vilket spel det var jag ville kunna spela) eller vart jag la en grej som jag höll i handen föregående dag, till enorma problem som gör mig frustrerad till bristningsgränsen!!!!!!!

Kan bli fly förbannad på sånt!

Usch! Jäkla synapser som inte funkar som dom ska!

Och jag kom på en till sak nu (fast jag borde dra o käka nu; hungrig!!)

Förhållanden är inte min grej. Hela den här grejen med att vara en one-girl kille.. att gå tillbaka till det skulle hämma mig. Jag har haft ett bra förhållande och jag är nöjd med hur det artade sig, men nu när jag har provat på det inser jag att förhållanden inte är min grej. Inte än iallafall.
Som jag har det nu är jag nöjd. Jag är singel, fri att knulla vem jag vill, inga åtaganden, inga förväntningar; bara jag och mitt liv.

Och så ska det förbli... ända till den dagen då jag känner mig mogen för ett förhållande och då jag känner min biologiska klocka ticka på allvar.. (vilket jag misstänker inte kommer ske på ett bra tag. Undrar om fanskapet behöver nya batterier)

By the by, Stoff säger att han tänker hänga med mig till badmintonklubben på söndag. Får hoppas det. Skulle vara askul om vi två kunde börja köra regelbundet med varandra.

NEJ HUNGRIG NU!!!! RAUS BITTE!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0