Mystiska telefonsamtal



Men vem fan är det som ringer mig hela tiden och lägger på utan att säga något?????
Sånt gör mig förbannad. Särskilt eftersom det skapar ett mysterium, och en sak som jag hatar mest av allt är ett mysterium som jag inte kan lösa.
Fan, ha lite balls och snacka om du ändå har ringt.

Nej.. lugna dig nu. kom igen .. sååja... that's it .. lyssna på lite nerv-avkopplande blues ... sååja..

Aja, nu har jag haft en rätt produktiv dag. Jag har varit både på SF och GW inne i stan och lämnat in astartes-häftet som jag skrivit. Jag har också skrivit brev till båda ställena och sagt i stora slag "här är jag! kom och utnyttja mig! do it now! .. (på ett icke-sexuellt vis^^)"
Vi får se vad som säger.

När jag åkte hem så såg jag några snygga tjejer stå på centralen och sälja muffins för att hjälpa bosnien. vafan kan dom inte hjälpa sverige för? XD ... nej då, skoja bara ... men jag kan säga att hade jag haft 10 spänn på mig hade jag gått till dom och köpt mig en bulle eller tio. They were FAAAJNE! ^^

Ikväll då?
Hmm, ja, jag vet inte. Skulle ut, men ingen har hört av sig och min mage är övermätt av för mycket godsaker.... aldrig särskilt bra; särskilt eftersom man går hos en dietist. Tro mig, hon kommer uttala hemska förbannelser över mig och kanske till o med... FLÄMT! ... kedja fast mig med bara vatten och bröd att äta :O ... eller nej, vänta... bröd är kolhydrater... hmm... vatten ooooooch ... ärtor..? .. aa, ärtor skulle hon gå med på ^^

En sak som är värd att notera är att det jobbade tjejer på Games Workshop. .............. TJEJER!!!..... och snygga var dom också :S ... liksom, inga kroktandade, smashing pumpkins-lyssnande toppluve-tjejer, utan vi snackar the full monty! Tjejer som ser ruskigt bra ut OCH är lika nördiga som jag...? ... if there's a heaven, så ligger det på Regeringsgatan! ^^
Nördiga tjejer, show yourselves! :D det finns för lite av er i världen! Vi behöver tjejer som gillar tv-spel, som kan beräkna hur stor en killzone är på ett slagfält i warhammer och som kan recitera intro-sekvensen ur Star Trek: the next generation.

Sen upptäckte jag pltöstligt att en av tjejerna visste mer om WH40K än jag..... :S WHAT!? ... men hallå, vänta här nu ... du ska gå omkring i Skull Candy-hörlurar, tvinna med håret och hälsa vänligt på kunder; inte utklassa mig inom min passion! *irriterad!!* ... *och kanske lite upphetsad*
Nej, någon måtta för det lov att vara!

Nej, nu film.

Puss o kram, skumbanan!




SOM SAGT.... GE MIG!!!!

/IJDVJSDILO



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0