Kolla in min reklamfilm.. slängde ihop den på ett par timmar ^^


Ja, som rubriken säger :)

Igår satt jag och fick inspiration, då vi blev klara med utställningen förra veckan. .. ASNICE!! ^^

Plussa på det faktum att jag fick bra vibbar från både GW och SF-bokhandeln inne i stan och vi har receptet på dom första baby-stegen i en lyckad uppryckning när det gäller karriären ^^

Men nu ska jag inte babbla mer :)

Varsågod. Kör videon nedan och njut! ^^

FAST... innan ni gör det.. se till att pausa Mixpoden här till höger, så inte den stör med sin musik ^^

Klara? .. okej :D då är de bara att trycka på play.
(TIPS: Tryck även på helskärmsknappen och höj volymen i youtube-rutan till max för coolare effekt)

Enjoy!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0