IN YOUR FACE! äckliga norrmänn!


Fyfan vad skönt! Jävla kaxmörtar norrmännen är. Dom tror att vi inte kunde ta dom, men se, där fick dom fan bita i gräset. Inga fler guld till norge i stafettmästerskap på skidor här inte!

Och den där förbannade Petter Nohrtug, vafan sa du nu då? Va?? VA! .. jag hörde inte riktigt vad du sa .. svenskarna är dåliga?? inte samma liga som er? va?? .. oj oj oj ..

OS GULD!!!


Inget os-guld till norrmänneeen, inget os guld till närrmänneeeen.. inget os guld *klapp klapp* inget os guld *klapp klapp* .. inget os guld till-norrmänneeeen!!!

Fuck off, ole!



Okej, nu när jag har ventilerat mitt hat mot norge (som jag annars inte har något emot egentligen, jag bara hatar arrogans överlag.. och det hade den där förbannade nortug så det rann över) så ska jag bara passa på att uttrycka min glädje inför två saker:

(1) jag vann nyss en ny processor på tradera... säljaren hade miljontals bra omdömmen och verkar riktigt pålitlig, så jag tror saken är biff. däremot är jag mer vacklande när det gäller att installera en processor, då jag aldrig har gjort det förut NÅNSIN! :S ... får hoppas att jag inte klantar mig.

och..

(2) .. imorgon HÄMTAR JAG UT MINA NYCKLAR!!!!!!!! .. för helvete :D jag tänker gå direkt från praktiken till hyresvärdens filialkontor och sen vidare till nya lägenheten och klampa in där för första gången nånsin som hyresgäst där. :D Fan vad häftigt! Även fast det är helt tomt där så är det ändå så jävla häftigt ^^ .. ska känna mig som hemma från första dagen. :) Sen börjar vi nog så smått bära över lite grejer under kommande veckan. Det blir nog inte förrän i slutet av NÄSTA vecka som dom riktigt stora sakerna ska konkas över.. men den som väntar på något gott ... ^^ ni vet


Nej nu ska jag .. ehm.. typ, göra annat XD .. hej så länge :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha roligt bloggnamn du har:)

2010-03-05 @ 12:01:49
URL: http://chooko.blogg.se/
Postat av: BLATTEBRUDEN!!!!!!!!!!!

haha gillar din blogg!

2010-03-05 @ 12:13:48
URL: http://hevedoski.blogg.se/
Postat av: J;

jaha knazigt haha :D

jag har frågestund i bloggen för första & sista gången, så fråga vaaad du vill puss:)

2010-03-05 @ 12:15:51
URL: http://jennifersafaei.blogg.se/
Postat av: Anonym

hihi me 2:$

2010-03-05 @ 12:16:59
URL: http://chooko.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0