AAAAAAAAAAAAAH!!!


Barn ....

.. NEJ!....

Dom två orden .... just idag.. just nu, finns det INGA andra två ord som passar bättre ihop...


Hela den här dagen har gett mig en läxa i hur otroligt tröttsamt det är med barn. Barn är det absolut sista jag tänker skaffa just nu. Jag är så långt ifrån barn som man kan komma.
Kolla här, såhär långt befinner jag mig från att vara barnvänlig just nu:

.. om konceptet "barn" befinner sig på södra sidan av stan ...
... så befinner jag mig på norra sidan .. av Andromeda-galaxen.

USCH!!!

Nej inte usch ... men *SUCK*!!

Idag har varit påfrestande. Särskilt när 40% av hela arbetsdagen har handlat om två 10:åriga tjejer som springer efter mig och försöker reta mig och ständigt frågar mig vilken kändis jag är kär i .. ???
WTF?! :S .. om jag vore kär i en kändis hade jag fan blivit en stalker och spenderat min fritid i buskar utanför hennes hem, istället för att lunka omkring på en praktik.

"tycker du hon är snygg??" .. "hon då? tycker du HON är snygg??" .. "men hon då??" .... "är du kär i din mamma?" ....

men vafan .... "jovisst sörrö .. klart jag är kär i min mamma. Hon har gett mig mat, kläder, tak över huvudet, utbildning... hon har fan gett mig liv!!"

.. ville jag säga ... men då hade dom små stackarna väl förmodligen fått helt fel uppfattning om hur man ska definera relationen till sin mamma.

.. så ni ser! man kan varken skrika åt dom eller använda sarkasm. Skriker man så tappar dom respekten.. och sarkasm är dom inte mogna nog för att förstå än.

*FRUST!*


Att plugga till systemtekniker ser allt mer lovande ut, må jag säga..

Något barn kommer iallafall inte bli gjord av min arvsmassa än på ett tag; om nånsin.

Nu måste jag relaxa lite. Ska kolla på auto tune the news på youtube för 571:a gången.

Tjo!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0