Julafton och beyond





Vilken kväll igår alltså! ^^

Efter alla julaftonsbestyr var över, drog jag, Andreas, John, Buff och han spänn-grannen på Ribbypuben i VH.
Det var riktigt roligt. :) Vi träffade skitmycket roligt folk där och dansade asset av oss hela natten. ^^

Träffade hon Alexandra igen och förvånades själv av hur jag kunde komma ihåg henne från förra gången. ^^ Flyktiga berusnings-bekantskaper i all hast brukar försvinna lika fort som dom kommit, men nej, henne kom jag faktiskt ihåg. Tillomed hennes namn. :O Kors i taket!

Sen gick jag fram flera gånger och flörtade med tjejen som var DJ där. Så vrålsnygg att man smäller av! ^^
Jag snackade med henne, berättade hur jävla fin jag tyckte hon var, osv. Hon tyckte jag var gullig och tillomed smekte mig på kinden.
Hon lät mig hålla på med att ge henne komplimanger hela kvällen, ända tills DJ-kollegan som stod breve henne presenterade sig som hennes man.......



.. yes, guys, this is how we do it; vi ägnar hela fucking natten åt att stöta på sexbomben till DJ, bara för att upptäcka att hon är motherfucking GIFT!!





Christ...

Aja, då slank jag undan... lyckades komma undan med livet i behåll.

^^ fast jag tror att han accepterade att killar som inte vet att hon är upptagen stöter på henne; är man såpass fin så kommer det med territoriet liksom.

Det är något som en viss annan person borde ta lärdom av... (se sista ämnet i detta inlägg)


Sen blev det bråk mellan några som inte vi kände och vi drog hem till John och var där hela natten på efterfest.
Buff fick till det med någon MILF i typ yngre 40-års åldern kanske? (vet inte riktigt) och denna kvinna hamnade i slagsmål med en kille som råkade förolämpa henne en gång för mycket.

Natten slutade med att jag satt på VH station klockan halv sex på morgonen och väntade på pendeln i en halvtimme.

Fanns inte en kotte där ute så jag satt och visslade för mig själv, som ni kan se här nedanför, för nu lägger jag upp videoklippet där jag sitter och visslar för glatta livet.



..
Fast.. nej.



Det behövs verkligen inte visas upp för omvärlden. ^^


Hursomhelst, när jag tillslut kom hem och skulle sova så fick jag bara sova en halvtimme. Sen skulle jag fan upp och sätta tänderna i den stora saftiga mellandagsrean!!


Så jag har inte sovit mer än en halvtimme inatt.
Och ikväll kanske knatte och jag drar till Ollan.

Hektiskt being me ^^ but fun!



Ja just ja, jag önskade mitt ex en god jul på julafton. Just så. Ett mess med texten "god jul" och en gul smileygubbe. Bara det, inget annat.

BIG MISTAKE!!

Fick ett mess tillbaka där hon kräver att jag inte hör av mig, för tydligen är det för jobbigt för hennes nyfunna kärlek (som själv bollar med henne fram och tillbaka som en jävla jojjo) att jag bara skriver "god jul".

Jadu, det är verkligen mitt ansvar att hålla den killen nöjd, eller hur?
Herregud, att det var såhär illa, det visste jag faktiskt inte. Om en kille måste hålla en tjej i ett sånthär järngrepp där enstaka ord kan tydas precis hursomhelst, det är ett tydligt tecken på fruktansvärt dåligt självförtroende OCH tillit.

Hennes nya kille, som verkar ha ungefär lika mycket tillit till sin flickvän som Jimmie Åkesson har sympatisörer med invandrarbakgrund, är tydligen fruktansvärt svartsjuk av sig och kan uppenbarligen inte sträcka sig ens såpass långt att en killkompis ska få önska hans tjej ett simpelt "god jul"; ne'ej då, det blir ett jävla liv där då.

Alltså, so what att vi har varit ihop förut? Det betyder ingenting.

Förr tyckte jag att det var lustigt att höra talas om hurpass svartsjuk han var, men nu är det bara skrattretande och samtidigt ynkligt att hon fogar sig för ett sånt löjligt koncept att inte ens få acceptera ett ynka "God jul"-SMS.
Det tyder på en underkastelse som får mig att blekna av vantrogenhet.
"Hon kan inte mena allvar? Herregud, får jag inte ens önska henne ett simpelt god jul????"
Men näe, det verkar inte bättre.
Börjar undra om hon var 21 eller om hon var typ 7 år...

Egentligen är det dock synd om henne.
Jag avundas verkligen inte den situationen för i ett sånt förhållande kan det bara gå åt ett håll. Förr eller senare så brister jojjo-linan igen p.g.a misstankar eller falnad låga; och tårarna börjar återigen att forsa.

*Suck*... Jaja, så går det när kärleken är blind; man kastar sig raklång på marken och näst intill ber om en analfistning, bara den andre blir nöjd.

Sånt rövslickeri äcklar mig.
Är man såpass piskad att man har förlorat allt vad självrespekt heter, underkastar sig ens partners minsta krav och går med på precis vadsomhelst; även om det är fullkomligt urlöjliga gränser det innebär, då kan man lika gärna börja fundera på om man ska ha en svart eller röd burka.

(JA NI HÖRDE RÄTT! Förtryck ska ALDRIG få ursäktas som varken "religionsfrihet" eller "kultur")

Nej, att hon kunde bli såpass piskad och förslavad, det trodde jag inte. Jag är både besviken och förvånad, för jag trodde faktiskt att hon hade mer självrespekt än så, men tydligen inte. Det är liksom inte längre hon själv som bestämmer vem hon får och inte får prata med och det är sorgligt.


Men så är det nog för många tjejer. Dom tiger hellre av rädsla för att förlora den som krossar deras frihet samtidigt som dom på något konstigt sätt känner att det är värt det.
Dom blir som hunsade hundar som villigt gnider sig mot herrens leriga stövlar för att kanske få en klapp på huvudet.
Och sen sitter dom där med en tyrann till pojkvän och noll kompisar omkring sig.
... och dom undrar vart alla kompisarna stuckit.... ^^ Ja, undra på du..


Nej för helvete!
Äkta kärlek är tillit. Äkta kärlek är respekt. Äkta kärlek är frihet att kunna vara vän med vem man vill, utan att känna obefogad rädsla för att ens partner ska vara otrogen.
Det innebär att man inte tappar humöret för något såpass oskyldigt som "God Jul".


Nej, att vara så känslig som den här killen är för en högtidshälsning, det är makalöst barnsligt!


Den där snubben har jag iofs aldrig haft respekt för, men även den lilla mängd respekt jag hade kvar för mitt ex sörplade just precis ner i avloppet.
Hon är nu inget mer för mig än en i raden av fallna romantiker som blivit ett offer för sin egen desperata längtan efter kärleken.
She's to be pittied, nothing more.


Sorgligt att se någon som jag en gång i tiden skattade så högt, falla till en så låg nivå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0