Rotfyllning och porrfilmer


image description



image description




Idag tog jag farväl av ett-sex, min högra övre molar-tand. Han var infekterad och behövde avlivas. (rotfyllas)
Jag känner sorg över hans död.....

ÅH, ETT-SEX!!! :'( Jag kände honom väl! Min stackars, fina, underbara ett-sex! Ritningen för dig fanns redan inom mig när jag föddes, du gav mig så många otroliga stunder av njutning när du hjälpte till att krossa goda middagar eller snuskigt gott godis.
Var finns du nu? Ack och ve, min pålitlige vän, din själ har försvunnit och ersatts av bortdomnad okänslighet utan dess like.

Jag förbannar mig själv när jag inser att min egen likgiltighet och lättja ledde till ditt grymma öde.

ETT-SEX!! *Vråltjut* Varför, varför, varför!!!! .... han *snyft* ... han var som en del av mig :'( .. ^^

Det gjorde däremot inte alls såpass ont som alla har sagt till mig att det skulle göra. Bedövningen tog det mesta av smällen. Förutom i den palatiala kanalen; där kände jag litegrann, men det var definitivt inget mot när doktor Arab lagade min tand för sju år sen utan bedövning, för han tyckte att "bedövning var för småbarn".
*suck*
Det var minsann dom längsta tjugo minuterna i mitt liv. Tårar sprutade, men jag sa inget.

Överlag verkar jag ha en rätt hög smärttröskel, vilket är konstigt, då jag ser mig själv som en mes som är väldigt känslig.

Men idag var det, som sagt, helt okej. Men däremot var jag fruktansvärt nervös.
Jag var så nervös att jag var tvungen att kolla på porrfilm för att lugna ner mig innan jag stack hemifrån.

Ja, just ja. Appropå det.






Denna bild har jag numera som bakgrund på skrivbordet ^^ för det är en av dom få porrfilmer som har gjort sånt intryck på mig att jag faktiskt börjar få tillbaka respekten för underhållningsindustrins försök att hålla "ståndet uppe". ^^

Japp, ni läste rätt.
Nu ska vi fan snacka porrfilm här. Jag skiter i att vara politiskt korrekt nu, för jag vill prata P-rulle och ingen ska stoppa mig.
Ni har sett dom, jag har sett dom; den som fortfarande försöker mörka och blåsa upp sig själv som oantastlig kan jag bara gapskratta åt.
Alla är vi människor och människor är nyfikna; särskilt vad gäller vår sexualitet, så kom inte med sån där korgosse-bullshit. Vi har ALLA sett porrfilm åtminstone NÅN gång, och det vet ni lika bra som jag.

Men trots det så får jag väl dirigera veka läsare till krysset längst upp till höger innan ni får magsår och börjar spy för att jag låter tabu-belagda ord flyga.

Okej, då börjar vi.
Jag måste säga att jag älskar Pirates-porrfilmerna (dom dyraste porr-filmerna som nånsin gjorts).
Varför? Jo, för deras fokus på snygga porr-aktriser, vilda skådespeleri (som faktiskt lyckas nå upp till iallafall en medelmåttig nivå enligt Hollywood-norm) och dom snabba positions-bytena; vilket är en välkommen förändring från den vanliga seglivade porrfilmen idag.

Ärligt nu, hur många jävla lågvatten-produktioner har inte gjorts av t.ex "Bangbros.com" där scenerna är så förbannat enformiga och långrandiga så man spyr?
Den envetne porrkonsumenten matas med samma smörja om och om igen utan att han ens fattar det själv. Bara namnen på dom inblandade byts ut, men den genomkassa regin består, oavsett vilken film det än gäller.

I grund och botten går allt till på ett och samma sätt:
Det är alltid den där måttligt nyfikna ensamma nybörjartjejen (som egentligen inte alls är nybörjare) som intervjuas och låtsas vara nervös (fastän hon egentligen inte alls är nervös, för hon vet precis vad som ska komma) innan en man, ibland kameramannen själv, börjar kommendera att hon ska suga av honom eller liknande, varav allt såsmåningom urartar till ett audition-knull där tjejen ska titta in i kameran och återger ett halvhjärtat försök till att se ut som att hon är kåt.

Den rena regin är om möjligt ännu värre än det lama manuskriptet:
Man filmar ansiktet en snabbis i inledningen innan större delen av filmen tar vid, där man kort och gott fokuserar på att filma två nakna underliv som pumpar in och ut i fem till tio minuter, innan man byter till en annan vinkel av samma underliv och filmar lika länge. Sen kommer den obligatoriska anal-scenen, som egentligen är samma sak då samma underliv filmas igen (bara ur ett annat perspektiv) innan vi har kommit fram till manusets klimax och killen sprutar över tjejens ansikte och sen är det hela klart.
Ska det här få mig tänd, menar dom?? För i helvete, vill jag se ett underliv så räcker det om jag kollar ner på mitt eget skrev!! :S

Sån här massproducerad hästdynga har gjort mig såpass avtrubbad att såna typer av filmer numera gör mig lika upphetsad som jag blir av att se Bengt Magnusson diskutera Luciafirandets historia i Nyhetsmorgon. :S

Nej, tacka vet jag lite mer utsvävande porrfilmer som t.ex just Pirates och Stagnetti's Revenge. Dom har givetvis samma typ av händelser, men dom utspelar sig på andra sätt. Visst är filmen i sig rätt töntig och väldigt B, men dom har faktiskt för en gångs skull en hyfsat genomarbetad story och sex-scenerna är uppfriskande livliga.
Tjejerna tar inte emot som döda dockor med fåniga fake-uttryck som ska likna kåthet. Nej, i Pirates-filmerna ger dom utlopp för sina lustar så som man ska göra och särskilt tjej-på-tjej scenerna är märkbart vilda, överraskande våldsamma och fyllda av genuin, oförskönad lust.
Det bästa av allt är att knullandet inte står still, det rullar på och ställningar byts av i rätt snabb takt, men inte alltför snabb takt, för all del; utan precis lagom. Här dröjer vi inte kvar på underliv; här ser man faktiskt hela människor i sitt esse, tänka sig.

Sen gillar jag även IFeelMyself.com.
Seriöst, dom filmerna är så fantastiska för dom är definitivt inte som andra. Det är filmer som uteslutande har valt att filma diverse nakna tjejer som onanerar till orgasm, och jag skämtar inte nu; jag går definitivt igång mer på dom tjejerna som man ser och hör verkligen njuter på riktigt av det dom gör, än på dom där vanliga tråkiga dubbelmacka-scenerna i typ "Max's Anal Hardware 7" eller liknande.

Förresten, när jag hör en sån titel så kan jag inte låta bli att tänka "Sju?? Hur många stackars flickors anus har inte farbror Maxs kuk genomborrat för att han ska ha nått fram till sin sjunde film??"

Nej du, kapa alla halvtaskiga produktioner och kväv dom i sin linda, innan dom kommer ut på marknaden, för som det ser ut idag har världen alldeles för många Bangbros-kopior.
Vilket suger... både bokstavligen och bildligt.


Okej, rotfyllningen är klar. Eller, klar och klar... efter att ha dödat Ett-sex genom att rensa ur nerv och pulpa så är det värsta iallafall över. Dom måste fortfarande genomföra själva fyllningen; ett event som kommer nästa torsdag klockan 13:00.
Vill ni vara med? Jag säljer biljetter..

Vad händer ikväll då? Ut kanske. Ut och frysa arslet av sig.
Hmm, låter inte så frestande, när jag tänker på det.... jag får tänka på saken.

Hmm, nu har jag tvättid om en halvtimme.
Best get ready.

So long, my skilled monkeys!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0