GRÅTT NYTT HÅR!!!



 


GOTT NYTT ÅR!!

 

(Dagen till ära så har jag gjort lite förändringar. Om bakgrunden bara är helt svart, så tryck på F5)


Ja, så har då årets sista dag kommit och det nya decenniumet sprider ut sig framför oss som en våt och villig oskuld.
Okej, lite väl grafisk beskrivning, men visst, vi kör på det.  ^^

Denna dag markerar även bloggens ett-årsdag, då det allra första inlägget skapades nära nog vid tolvslaget 31 December 2009. Jag minns detta väldigt väl, då jag strax EFTER tolvslaget skrev mitt första arga inlägg och använde bloggens färska födslovåndor till att skriva min avsky mot förorts-fisar som leker med sina små knallfjärtar mer än lovligt oansvarligt och redogjorde för min önskan att få klassa fyrverkeri-pjäser som vapen. ^^

Det absolut första inlägget (jag tycker inte "hej, nu startar jag en blogg"-inlägget räknas egentligen) kan ni då läsa om ni klickar här:
Första Inlägget... *snyft* .. det var så länge sen nu ...

Det är ett ämne som faktiskt fortfarande gäller än idag. SÄRSKILT idag, skulle jag vilja säga; då snorungarna har börjat slänga in smällare i trapphusen för att tillfredsställa sina begär om att gå igång på högljudda smällar inom stentrappors förhöjt ekande akustik.


Nåväl, då det är Innanjagdorvilljagsedigilatexoverall's födelsedag, så är det med största nöje som jag kan presentera ett litet kollage som är framställt med syfte att belysa det år som vi alla kallar 2010.
Eller rättare sagt; med syfte att återge MIN syn på 2010.

Ett par ord innan vi börjar bara; kvaliteten under första hälften av videon togs med min gamla mobilkamera (Sony Ericsson K810i), så det är därför bilden är lite undermålig i början. Finn tröst i mina ord när jag säger att kvaliteten blir bättre mot andra hälften.


Jag skulle vilja passa på att tacka mina läsare för eran ihärdighet och era sköna kommentarer.
Vidare vill jag även tacka min hjärna som krävde ett forum där jag kunde få skriva ur mig all skit som annars bara läggs på lager där uppe utan utlopp, och utan den hade jag förmodligen inte ens orkat med att underhålla denna bloggsida i en enda månad.

.. nu när jag tänker på det.... utan min hjärna hade jag förmodligen inte ens levt överhuvudtaget... hmm.. tål att tänka på..


Okej, utan mer skitsnack nu; här kommer min lilla filmsnutt.
Mycket nöje!


(PS: Vår toalett är trasig och vi har slut på nötter och popcorn, så vi undanber oss kisspauser och prassel i salongen. Vänligen stäng av mobiltelefonen under föreställningen)

 

 

 




*EFTERTEXTER RULLAR MEDAN NI LÄMNAR SALONGEN*


Tack för i år.
Häng med under 2011 på mina bizarra upptåg. Singeltjejer får förtur. ^^


Fridens!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0